Savarankiškas SEO jūsų verslui
|Kuriate svetainę, bet į SEO po kol kas nenorite investuoti? Kad svetainė būtų matoma reikia atlikti tam tikrus pagrindinius žingsnius, tačiau labai svarbu savarankiškai atlikti veiksmai atneštų pradinės naudos, tuomet norint tęsti SEO procesus su SEO agentūra bus lengviau ne tik jums, bet ir SEO specialistui, kuris dirbs prie jūsų projekto.
Pirma, gerai žinokite kokia yra jūsų tikslinę auditorija. Jeigu jūsų klientas nėra žmogus, kuris dažnai naršo internete ir ieško informacijos apie jūsų paslaugą, tuomet jums neverta gaišti laiko. Tačiau jeigu tiksliai žinote, kad jūsų rinkoje yra vartotojai nuolatos naršantys „Google“ vartotojai, tuomet tęskite vidinio SEO darbus.
Antras, labai svarbus žingsnis tai susikurkite Google Analytics ir Search Console paskyras, kurios padės jums sekti savo lankytojų srautą ir elgseną svetainėje. Jeigu nežinote, kaip susikurti paskyrą ir skaityti įrankių duomenis, tuomet dėl konsultacijos kreipkitės į SEO specialistus.
Trečia, sužinokite kokiais raktažodžiais galite pritraukti srauto į savo svetainę. Tam puikiai tiks „Google Ads“ įrankio funkcija „raktinių žodžių planavimo įrankis“, kuriame galėsite pasižiūrėti ar jūsų paslaugą yra ieškoma. Tačiau tikslinius paieškos skaičius matysite tik nusipirkę Ads reklamą. Gerai žinokite savo klientą ir ko jis gali ieškoti paieškoje. Taip pat naudokite ir longtail’inius raktažodžius (ilgesnius, ne tokius bendrinius), jie gali atvesti lankytoją, kuris galutiniame rezultate konvertuosis.
Toliau, parinktus raktažodžius paskirstykite per tinklapio puslapius. Nedėkite visų raktažodžių padrikai, geriau juos sugrupuokite ir kiekvienai raktažodžių grupei paruoškite puslapį.
Tuomet raktažodžius sudėkite į turinį. Paruoškite kuo informatyvesni ir naudingesni vartotojui tekstą, kuris jam galės atsakyti į jo klausimus. Taip pat nepamirškite puslapio pavadinimo bei HTML žymų (pirma gerai pasiruoškite META pavadinimą).
Svarbu, kad svetainėje būtų tik unikalus turinį. Jis negali būti kopijuotas iš kitų šaltinių. Ir neperspauskite su raktažodžiai, juos naudokite natūraliai ir saikingai.
Įsitikinkite, kad teksto pabaigoje yra „Call to action“, tai užklausos forma arba nurodytas kontaktas, kuriuo vartotojas galės kreiptis į jus dėl paslaugos/prekės ar turėdamas daugiau klausimų.
Žinoma, įsitikinkite, kad jūsų svetainė yra indeksuojama ir matoma „Google“ robotukams. HTML kodo šaltinyje paieškokite ar nėra „no index“ žymos, kuri neleidžia paieškos sistemai nuskaityti jūsų informacijos. Jeigu ji yra, tuomet praneškite programuotojams arba rankiniu būdu ištrinkite.