Naujienlaiškių turinio rinkodara 2020 metais
|Rinkodaros specialistai jau kelerius metus akcentuoja, koks svarbus yra turinys skaitmeninėje rinkodaroje. To rezultatas – daugybė svetainių internete turi savo blogus, kuriuose apstu besikartojančios informacijos įvairiausiomis temomis ir tik labai nedidelis procentas turinio yra naudingas skaitytojui. Europos komunikacijų direktorių asociacijos ambasadorė Lietuvai Lina Jakučionienė sako: „Mes per daug kuriame turinio, kurio nereikėtų“. Pagrindinė jos žinutė ta, kad turinys turi būti trumpas, aiškus ir paprastas. Tai liečia ir naujienlaiškių rinkodarą.
Siunčiamų naujienlaiškių tikslas – pardavimai
Naujienlaiškių siuntimas turi savo pagrindinį tikslą – didinti apyvartą, generuoti pardavimus. Šis svarbiausias tikslas apima kelis šalutinius. Elektroninis laiškas turi būti atidarytas, o ne iš karto „nusiųstas“ į šiukšliadėžę. Tai reiškia jis turi užkabinti nuo pat savo pavadinimo. Turinio rinkodaros specialistai rekomenduoja pavadinime sutalpinti visą laiško ar teksto žinutę. Ji turi nemeluodama pasakyti, kas laukia skaitytojo atidarius naujienlaiškį. Neužteks parašyti: „Šiandien geriausias laikas apsipirkti!“ Geriau iš karto supažindinti su pasiūlymu: „Tik šiandien prekės išskirtinai jums su 20 % nuolaida!“.
Sekantis etapas – ką ruošiamasi pasiūlyti laiško gavėjui? Jeigu norima pasiūlyti įdomios informacijos, reikėtų paruošti profesionalų tekstą, kurio pateiktos žinios nesidubliuotų su daugybe paviršutiniškų tekstų, lengvai randamų interneto platybėse. Informacija bus aktualesnė, jeigu bus susijusi su artėjančiais įvykiais, pavyzdžiui, Moters diena, Šv. Kalėdomis ir kt. Net ir toks informatyvus straipsnis turėtų raginti įsigyti produktų. Toks naujienlaiškis galėtų atrodyti taip: „5 dovanų pasiūlymai Moters dienos proga“. Papasakojus apie kiekvieną dovaną, ir kokia turėtų būti laiminga moteris gavusi bent vieną iš jų, gale reikėtų nurodyti tas dovanas-prekes, kurias galima rasti interneto svetainėje.
Siunčiant naujienlaiškius neužtenka vien galvoti, kaip įtraukti auditoriją, reikėtų turėti galvoje planą, ką pasiūlyti skaitytojui, kad šis nupirktų produktų ar paslaugų.
Kelis pastaruosius metus verslo komunikacija buvo siejama su ekologija, saviugda, vertybėmis. L. Jakučionienės nuomone, vien noro išgelbėti pasaulį neužtenka. Pagrindinis tikslas turėtų būti nauda įmonei. Taigi geriausia, jei vertybių deklaravimas ne tik įtrauktų auditorija, bet ir nukreiptų ją link prekių įsidėjimo į krepšelį. Tokio turinio naujienlaiškių siuntimas pasieks pagrindinį tikslą – pardavimus.
Remtasi šaltiniu: https://www.delfi.lt/m360/naujausi-straipsniai/skaitmenine-rinkodara-2020-m-be-roziniu-isgelbesiu-pasauli-akiniu.d?id=82831853