Kokiomis kryptimis plukdomi didžiausi krovinių srautai?
|Krovinių gabenimas jūra yra vienas perspektyviausių būdų gabenti prekes visame pasaulyje. Išvystyta jūrų infrastruktūra leidžia paslaugų teikimą pakelti į iš esmės naują lygį. Šios transporto rūšies populiarumą iš dalies lėmė klestinti plataus vartojimo prekių prekyba su Skandinavijos šalimis.
Istoriškai jūrų transportas prisidėjo prie tarpžemyninių prekybos ryšių stiprinimo. Prekių gabenimas jūra egzistavo kelis tūkstančius metų prieš Kristų. Didžiųjų geografinių atradimų era davė stiprų postūmį prekybos tarp šalių plėtrai. Šiuolaikiniai laivai veikia autonomiškai. Jie yra judrūs ir greiti. Jūrų krovinius pasirinkę klientai gauna didelę naudą.
- Santykinai maža kaina. Palyginti su oro transportu, šios rūšies transporto
krovinių vežimo kaina yra mažesnė. Atitinkamai, tokiu būdu pristatomų prekių savikaina yra pigesnė, o jų paklausa didesnė. Todėl verslo klientų verslo plano įgyvendinimas bus greitesnis.
- Pristatymo universalumas. Jūros pusė skirta pervežti bet kokio tipo krovinius –
birias medžiagas, kietus ir skystus produktus, žaliavas, trapias medžiagas, negabaritinę įrangą, metalus, mechaninės inžinerijos objektus, automobilius, toksiškus ir pavojingus krovinius.
- Aukštas saugumo lygis. Priešingai nei krovinių gabenimas keliais, avarijų ir
vagysčių rizika yra minimali.
- Didžiulė prekybos apyvarta. Krovininių laivų keliamoji galia yra 20–25 tūkst.
Srautai krovinių iš Lietuvos yra plukdomi į Skandinavijos šalis. Keltu į Suomija yra labai populiari alternatyva, iš čia kroviniai yra plukdomi į visą pasaulį.
Pasaulio populiarūs jūrų keliai eina per Lamanšo sąsiaurį, Panamos kanalą, Sueco kanalą, Malakos sąsiaurį tarp Ramiojo vandenyno ir Indijos vandenynų, Bosforą, Hormuzą Arabijos jūroje, Danijos sąsiaurį ir vandens kelią, Saint Lawrence Šiaurės Amerikoje.
Krovinių gabenimo specialistai mielai padeda rasti efektyviausius jūrų ryšius, atitinkančius jūsų konkrečius reikalavimus. Jie nustato geriausius maršrutus, taupydami jūsų pinigus ir laiką.