Varžybose dėl vartotojų dėmesio gelbėja išmaniosios technologijos

Skaitmeninėms technologijoms vis labiau įsigalint mūsų kasdienybėje, dažna verslo įmonė jau sunkiai įsivaizduoja savo veiklą be išmanių reklamos sprendimų. Mokslininkai įrodė, kad žmogaus smegenys vaizdinę medžiagą apdoroja 60 tūkst. kartų greičiau nei tekstą, tad įvairaus formato video turinys užkariauja reklamos rinką. Varžydamosis dėl vartotojų dėmesio įmonės pasitelkia technologijų kompanijų siūlomus naujausius išmaniuosius sprendimus.

Skaitmeninė reklama – būdas išlaikyti vartotojo dėmesį

Skaitmeninės reklamos tendencijos šiandien sparčiai kinta ne tik visame pasaulyje, bet ir Lietuvoje. Šį bendravimo su vartotojais būdą puikiai išnaudoja prekybininkai, finansų bei transporto sektoriaus įmonės. Prekybos ar laukimo salėse esančiuose ekranuose transliuojami įvaizdiniai filmukai, geriausi pasiūlymai ar įspūdingą efektą sukuriantys klipai.

„Įsivaizduokime, vartotojas laukia eilėje parduotuvėje, oro uoste, autobusų ar geležinkelio stotyje ir nuobodžiauja arba tiesiog skuba gatve. Kaip patraukti jo dėmesį? Tai galima padaryti tinkamai išdėsčius skaitmeninius ekranus. Vitrinoje esančiame ekrane vaizdas turi trukti vos kelias sekundes, kad sudomintų žmogų. Viduje išdėstytuose ekranuose rodomi pagrindiniai pasiūlymai, prie kasų – pramoginis turinys. Na, o išeinantį klientą palydime turiniu, kuris skatina sugrįžti, pavyzdžiui, lojalumo akcijomis“, – patarimais dalinasi Remigijus Budrys, „Samsung“ skaitmeninės reklamos ir HD produktų vadybininkas. 

Pasak specialisto, kompanija verslo įmonėms tokiais atvejais siūlo naudoti išmanų skaitmeninės reklamos sprendimą – Smart Signage, kurį sudaro reklamos rodymui skirti profesionalūs ekranai su juose įmontuotu ar išoriniu vaizdo grotuvu bei jų valdymo programa.

Šis sprendimas suteikia galimybę nuotoliniu būdu valdyti net ir didelį skaičių ekranų. „Pavyzdžiui, verslo įmonė, vykdanti veiklą trijose Baltijos šalyse ir turinti kelis šimtus reklaminių ekranų, gali minučių tikslumu suplanuoti, koreguoti ir valdyti juose rodomą turinį, nustatyti, kuriuo laiku ekranai bus automatiškai išjungti ar vėl pradės transliuoti turinį. Pasitelkus išmaniąsias technologijas koordinuoti tokį skaičių ekranų reikia tik vieno žmogaus, kuris šį darbą atlieka internetu sėdėdamas prie kompiuterio“, – pasakoja R. Budrys.

Stebėdami ekranų tinklą nuotoliniu būdu, specialistai taip pat mato ir jų techninę būseną: ar nėra gedimų, jie nėra perkaitę, o esant poreikiui gali operatyviai organizuoti jų taisymą.

Kaip teigia specialistas, šis sprendimas gali būti pritaikytas ir nedidelį verslą vykdančiai įmonei. Tokiu atveju, naudojamas vienas ar keli profesionalūs ekranai su juose įmontuotais vaizdo grotuvais. Suprogramuotas turinys juose transliuojamas autonomiškai pagal sudarytą tvarkaraštį, o įmonei nereikia jokios papildomos įrangos ar papildomų kaštų sistemos valdymui.

Nesvarbu ar įmonė valdo vos du profesionalius ekranus, ar šimtus, jų valdymas yra toks pats paprastas ir efektyvus. Pasak R. Budrio, tokie novatoriški sprendimai leidžia efektyviau pasiekti vartotojus, yra labiau pastebimi ir atspindi reklamos ateities tendencijas.

Vaizdo siena – paveiki vizualinė priemonė

Vaizdo sienos yra dar vienas sprendimas verslui, puikiai pasitarnaujantis kaip įspūdžio kūrimo ir reklaminio turinio transliavimo priemonė, kuri net ir patį paprasčiausią pristatymą ar tuščią parduotuvės plotą gali paversti itin patrauklia erdve.

Iš kelių ar net keliolikos profesionalių ekranų galima sukurti įvairaus formato vaizdo sienas, kuriose demonstruojama informacija gali tapti interaktyviu turiniu.

Dažniausiai montuojamos standartinio kraštinių santykio, pavyzdžiui, stačiakampio, vaizdo sienos, statomos vertikaliai ar horizontaliai, tačiau įmanomi ir sudėtingesni išdėstymai – įstriži, skirtingu kampu išdėstyti ekranai. „Norint transliuoti vaizdą netradiciškai išdėstytoje vaizdo sienoje jau reikalinga ir speciali programinė įranga, kad galėtume apdoroti turinį. Joje turinys suprogramuojamas pagal sienos formatą, ir tik tada jį galima perkelti į ekranus“, – pasakoja specialistas.

Naudojant standartinį vaizdo sienos variantą, nereikia gilių žinių ar specialios techninės įrangos. Ekranai tiesiog sujungiami vienas su kitu, prie jų prijungiamas kompiuteris ir tokiu būdu turinys perkeliamas į vaizdo sieną. Šį paprastą sprendimą įmonės naudoja ir didesniuose susitikimų, konfrencijų kambariuose.

Vaizdo sienas dažnai naudoja prekybininkai, renginių organizatoriai, kurie jose transliuoja originalų, patrauklų reklaminį turinį ir tokiu būdu stengiasi įtraukti vartotojus. Tačiau didelėms įmonėms, valdančioms sudėtingus infrastruktūros tinklus ar programas, ši technologija pasitarnauja ir šiek tiek kitaip: didžiuliame ekrane jos stebi savo infrastruktūros tinklą, programinės įrangos ar aplikacijų būseną.

Nauja erdvė verslo atstovams

Smart Signage skaitmeninės reklamos valdymo sistemą, vaizdo sieną ir kitus išmaniuosius sprendimus verslui, galima apžiūrėti ir išbandyti gruodžio pradžioje „Technopolis Ozas“ atidarytoje profesionalių ir specializuotų ekranų demonstracinėje salėje.

„Profesionalių ekranų diegimas versle didelė investicija, tai suprasdami sukūrėme vietą, kur įmonės gali ateiti, apžiūrėti, palyginti vieną įrenginį su kitu, išbandyti valdymo sprendimus ir išsirinkti tai, kas labiausiai atitinka jų poreikius“, – sakė Osvaldas Varnas, „Samsung“ pardavimų verslui vadovas.

Pranešimą paskelbė : Rūta Pauliukonytė, UAB „Publicum“