„Tele2“ rezultatai: augantis verslo klientų skaičius ir duomenų vartojimas lėmė augimą
|Mobiliojo ryšio operatoriaus „Tele2″ rezultatams praėjusiais metais įtakos turėjo augantis verslo klientų segmentas ir didėjantis mobiliųjų duomenų vartojimas Lietuvoje ir užsienyje. Bendrovė plėtė klientams aktualių paslaugų spektrą ir daug dėmesio skyrė kibernetinį saugumą užtikrinantiems produktams.
„Praėjusieji metai pasižymėjo iššūkiais verslams ir visuomenei – visi susidūrėme su lėtėjančios ekonomikos nuotaikomis ir augančiomis kainomis. „Tele2″ ir toliau įgyvendino savo ilgalaikį pažadą teikti aukštos kokybės paslaugas už gerą kainą. Tai tęsime ir 2024-aisiais, kartu dar labiau stiprindami savo poziciją klientų aptarnavimo srityje“, – sako Petras Masiulis, „Tele2“ generalinis direktorius Lietuvai ir Baltijos šalims.
2023 m. mobiliojo ryšio operatorius pristatė paslaugą „Interneto apsauga“, kuri per visus metus padėjo apsaugoti klientus nuo daugiau kaip 170 mln. kibernetinių grėsmių.
Operatorius dar daugiau pastangų skyrė savo įsipareigojimui apsaugoti vaikus internetinėje erdvėje. Visos grupės mastu „Tele2“ pernai blokavo per 5 milijonus bandymų pasiekti interneto svetaines, kuriose talpinama vaikų seksualinį išnaudojimą vaizduojanti medžiaga. Tokių bandymų blokuota dukart daugiau nei metais prieš tai, nes pradėtas taikyti naujas dirbtinio intelekto įrankis „Arachnid“.
Klientų daugėjo, naršė – daugiau
2023 m. „Tele2“ ir toliau išliko didžiausiu mobiliojo ryšio operatoriumi pagal registruotų SIM kortelių skaičių – bendrovės paslaugomis naudojosi kiek daugiau nei 2 mln. klientų.
Nuosekliai augo operatoriaus verslo klientų dalis. Lyginant su tuo pačiu laikotarpiu 2022-aisiais, verslo klientų skaičius padidėjo 4,4 proc. ir pasiekė 313,2 tūkst. Spartų verslo klientų skaičiaus augimą lėmė bendrovės klientams siūlomos ir nuolat plečiamos verslui aktualios paslaugos ir sprendimai.
Praėjusiais metais pastebimas ir dar didesnis mobiliųjų duomenų suvartojimas – vietoje įprastų skambučių žmonės dažniau renkasi bendrauti internetu. Per visus 2023 m. „Tele2“ tinkle buvo išnaršyta 456,6 tūkst. TB duomenų, o tai yra 13,3 proc. daugiau nei 2022-aisiais.
Sparčiai augo ir mobiliųjų duomenų naudojimas užsienio šalyse. Pernai užsienyje buvo išnaršyta 7,8 mln. GB duomenų – tai net 37,4 proc. daugiau nei per visus 2022 metus.
Investavo į tinklo kokybę
2023-aisiais bendrovės pajamos siekė 343,7 mln. eurų ir buvo 4,9 proc. didesnės nei prieš metus.
EBITDAaL (pelnas prieš palūkanas, mokesčius, nusidėvėjimą ir amortizaciją, bet po nuomos sąnaudų) marža siekė 40,5 proc. Tai sudarė 139,2 mln. eurų – 13,3 proc. daugiau nei 2022 m. tuo pačiu metu.
Įmonė sumokėjo 66,7 mln. Eur mokesčių, o tai net 5,3 proc. daugiau nei 2022-aisiais.
Pernai „Tele2“ į tinklo plėtrą, 5G ryšio diegimą ir ryšio paslaugų kokybės gerinimą investavo per 26,9 mln. Eur.
Operatorius pernai aktyviai plėtė greitąjį 5G tinklą, o taip pat modernizavo ir didino stočių talpumą vartotojų labiausiai naudojamame 4G tinkle. Iš viso Lietuvoje veikia 1523 operatoriaus LTE stotys, iš kurių per 2023 m. net 36 buvo pastatytos naujai. Greitojo 5G padengimas „Tele2″ tinkle siekia 42 proc. populiacijos.
2023 m. buvo pristatyta nauja nemokama balso ryšio paslauga – „Vo-Wi-Fi“. Ji suteikia galimybę skambinti naudojantis belaidžiu ryšiu ir užtikrina aukštą skambučių kokybę.
Tinkle buvo pradėti naudoti dirbtinio intelekto sprendimai, kurie padeda veikti našiau ir sutaupyti elektros energijos. Bendrovė yra įsipareigojusi iki 2035-ųjų visose savo veiklose pasiekti „grynojo nulio“ standartą. Jau dabar visoje įmonės veikloje naudojama tik žalioji energija.
Įmonės įsipareigojimai neliko nepastebėti – „Financial Times“ bendrovei „Tele2“ skyrė pirmąją vietą Europos klimato lyderių reitinge.
Pranešimą paskelbė: Gertrūda Stripeikytė, UAB „Publicum”