„Samsung“ šiemet surinko 70 proc. daugiau elektronikos atliekų nei pernai

Kai visas pasaulis vis daugiau dėmesio skiria ekologijai ir atsakingam vartojimui, didžiausios kompanijos rodo pavyzdį ir vykdo įvairias akcijas, skirtas saugoti planetą. „Samsung“, žinodama, kad technika dažnai atsiduria sąvartynuose, savo klientus ragina priduoti senus telefonus, o mainais jiems siūlo nuolaidas naujiems įrenginiams. Per pirmąjį 2020 m. pusmetį bendrovė trijose Baltijos šalyse surinko 70 proc. daugiau senų įrenginių, lyginant su tuo pačiu laikotarpiu praėjusiais metais.

Ši iniciatyva, kviečianti atiduoti seną įrenginį ir naujam gauti nuolaidą, prasidėjo dar 2015 m., ir nuo tada kasmet sulaukia vis didesnio esamų bei potencialių „Samsung“ klientų susidomėjimo.

Simonas Skupas, „Samsung Electronics Baltics“ vadovas Lietuvoje sako, kad praėjusių metų rezultatų pokyčiai itin reikšmingi. Iš viso Baltijos šalyse buvo atiduota beveik 3 kartus daugiau telefonų nei 2018 m., o pats pikas buvo pasiektas metų pabaigoje – ketvirtąjį ketvirtį.

„Mes tikime, kad ši akcija „atiduok seną ir sutaupyk“ suderina du itin svarbius dalykus: suteikia papildomą finansinę naudą mūsų klientams ir prisideda prie gamtos apsaugos. Žmonėms nebereikia išmesti savo seno telefono arba laikyti jo tiesiog stalčiuje. Vietoje to galima jį atiduoti perdirbimui ir suteikti antrą gyvenimą, o už įkeitimą dar ir gauti nuolaidą įsigyti naujam išmaniajam. Be to, jei klientas nusprendžia nusipirkti vieną iš naujausių flagmanų, prie įkeisto telefono vertės mes dar pridedame iki 150 eurų premiją“, – pasakoja S. Skupas.

Dažniausiai Baltijos šalių gyventojai įkeičia „Samsung“, „Huawei“ ir „Apple“ įrenginius. Vietoje jų vartotojai labiausiai linkę rinktis „Galaxy S20“, „Galaxy S20+“ ir „Galaxy S10“ išmaniųjų telefonų modelius.

„Pavyzdžiui, liepos mėnesį kas trečias klientas pasinaudojo šia programa tam, kad įsigytų „Samsung Galaxy S20“ išmanųjį telefoną. Esame itin dėkingi žmonėms, kad jie elgiasi išties atsakingai, palaiko ir, svarbiausia, naudojasi šia akcija“, – sako S. Skupas.

Naudojantis šia iniciatyva įkeisti galima sugedusius ar išvis neveikiančius įrenginius, kuriuos atiduoti galima atnešus į parduotuves arba internete užpildžius akcijos anketą. Senojo išmanaus telefono vertė priklauso nuo jo būklės, modelio ir tiksliai nustatoma tik jį apžiūrėjus specialistams. Šioje programoje „Samsung“ bendradarbiauja su partneriais – didžiausiais telekomunikacijų operatoriais ir mažmeninės prekybos parduotuvėmis, o įkeistus telefonus surenka kompanija, kuri specializuojasi senų įrenginių perdirbime.

Telefonų įkeitimas yra pasaulinės „Samsung“ tvarumo programos dalis, kuri apima įvairiausias iniciatyvas, įskaitant tvarių pakuočių gamybą, energijos taupymo sprendimus, elektroninių atliekų perdirbimą, dujų išmetimo mažinimą ir kitus saugoti gamtą raginančius veiksmus.

„Samsung“ nuo 2009 m. iki šiandien yra surinkusi 4,03 milijonus tonų, o iki 2030 m. yra išsikėlusi tikslą surinkti 7 500 000 tonų elektroninių atliekų.

Pranešimą paskelbė: Rūta Pauliukonytė, UAB „Publicum“
„Samsung“ šiemet surinko 70 proc. daugiau elektronikos atliekų nei pernai