SEO analizė: konkurentai
|Jeigu norite žinoti kokią SEO strategiją naudoja jūsų konkurentai, tuomet visada galite atlikti analizę, kuri padės suprasti ar konkurentai labiau naudojasi, tarkime, atgalinėmis nuorodomis ar daugiau dėmesio skiria kokybiškam turiniui. Kartais išsiaiškinama, jog konkurentai visiškai neturi nieko bendra su išoriniu SEO. Žinant kokia strategiją naudoja konkurentai daug lengviau suprasti kokią tuomet strategiją reikia pasirinkti patiems, kad pavyktų pritraukti daugiau potencialių klientų. Žinoma, ne visuomet lengva analizę atlikti patiems, todėl visada galima pasinaudoti profesionalų paslaugomis www.taurusmedia.lt. Tuomet specialistai visą darbą padarys už jus. Tačiau jei norite išbandyti savo jėgas, būtinai pasinaudokite patarimais.
Pirmiausia savo konkurentus teks identifikuoti pagal raktažodžius. Tai tikrai nėra sudėtinga, tiesiog reikia savo pagrindinius naudojamus raktinius įvesti į google paiešką, tačiau naršyti reikėtų incognito rėžimu. Šiuo rėžimu nebūsite prijungti prie savo paskyrų, todėl matysite tikruosius rezultatus, kurie nebus susiję su jūsų prisijungimais, paskyromis ir panašiai. Pagal tam tikrus raktažodžius paieškos rezultatuose pamatysite ne vieną svetainę. Svarbiausios yra pirmos 10 svetainių, nes jos užima geriausias pozicijas. Tai yra didžiausi jūsų konkurentai. Kartais pirmaujančios svetainės yra nebūtinai įmonės, konkurentai, o informacinio pobūdžio puslapiai. Pasižymėkite viską kokioje nors lentelėje, išskirstykite svetaines tipais – kur įmonės, kur kitokie portalai, svetainės. Pozicijos tikrai gali pasikeisti, tad po kelių savaičių verta tokią pačią paiešką pakartoti ir peržiūrėti pasižymėtus portalus iš naujo.
Kas kelias savaites iš naujo patikrinant raktažodžius, pastebėsite kaip svetainių pozicijos gali greitai keistis, kilti, leistis. Atsiranda nematytų puslapių, o kai kurie dingsta iš pirmojo rezultatų puslapio. Taip pat vertėtų domėtis ir konkurentų domeno informacija. DA ir PA sužinoti glaima naudojantis MOZ įrankiu, domeno amžius gali būti nustatomas web archive įrankiu. Patikrinkite ir domeno IP, taip galite sužinoti, kad kai kurie puslapiai ir svetainės yra to paties konkurento. Pagal IP galima suprasti ar konkurentai taikosi į Lietuvos ar užsienio rinką. Taip pat verta įvertinti ir konkurentų atgalines nuorodas. Sužinokite iš kur jos yra – iš socialinių tinklų, naujienų portalų, katalogų ar kokių kitų puslapių. Tai labai svarbu tam, kad suprastumėte kokių atgalinių nuorodų reikia jums.