RRT skelbia 2020 metų mobiliojo ryšio paslaugų kokybės įvertinimo ataskaitą: telefonijos paslaugos mobiliojo ryšio operatorių tinkluose išlieka kokybiškos ir Covid-19 pandemijos metu
|Lietuvos Respublikos ryšių reguliavimo tarnyba (RRT) skelbia 2020 m. mobiliojo ryšio paslaugų kokybės rodiklių įvertinimo ataskaitą. RRT kontrolinius matavimus atliko UAB „Bitė Lietuva“, UAB „Tele2“ ir „Telia Lietuva“, AB, mobiliojo ryšio tinkluose. Per 2020 metus buvo atlikti 9 079 balso telefonijos skambučiai ir išsiųstos 9 156 SMS žinutės siekiant įvertinti teikiamų paslaugų kokybę 4G, 3G ir 2G tinkluose. Matavimai buvo atliekami naudojant RRT įrangą važiuojant Lietuvos miestų gatvėmis ir pagrindiniais keliais.
RRT 2020 m. matavimų apibendrinti rezultatai rodo, kad telefonijos paslaugos pagal vidutines kokybės rodiklių vertes Lietuvos mobiliojo ryšio operatorių tinkluose išlieka kokybiškos net ir išaugus naudojimuisi paslaugomis dėl Covid-19 pandemijos įvesto karantino:
UAB „Bitė Lietuva“ tinkle vidutinė skambučių sujungimo trukmė buvo 8,0 s, vidutinė perduodamo balso kokybė – 3,66 MOS (angl. Mean Opinion Score) balo, o SMS pristatymas vidutiniškai užtrukdavo 1,8 s. UAB „Tele2“ tinkle vidutinės vertės buvo tokios: skambučio sujungimo trukmė 7,4 s, balso perdavimo kokybė 3,49 MOS ir SMS pristatymo trukmė 2,1 s. AB „Telia Lietuva“ tinkle atitinkamos vidutinės vertės: skambučio sujungimo trukmė 4,0 s, balso perdavimo kokybė 4,56 MOS ir SMS pristatymo trukmė 1,8 s.
Su visa ataskaita galima susipažinti RRT interneto tinklalapyje https://www.rrt.lt/d/viesuju-judriojo-telefono-rysio-paslaugu-kokybes-rodikliu-ivertinimo-ataskaita-3/ .
Pranešimą paskelbė: Rasa Karalienė, LR ryšių reguliavimo tarnyba (RRT)