Puikiai tinka žiūrėti atsilošus ir žaisti žaidimus – LG 48 colių OLED televizorius išleidžiamas į pagrindines rinkas

Neprilygstamą LG OLED televizorių vaizdo kokybę „LG Electronics“ (LG) perkelia į visiškai naujo dydžio – 48 colių – ekraną, skirtą tiems pirkėjams, kurie nori savo gyvenamajai erdvei geriausiai tinkančio vidutinio dydžio televizoriaus, kurie ieško antrojo televizoriaus su neprastesne vaizdo kokybe arba kuriems reikia kokybiško, rimtiems žaidimams skirto ekrano. Su 4K Ultra HD OLED 48CX vis augantį aukščiausio lygio žiūrėjimo potyrių poreikį LG stengiasi patenkinti su daugiau skirtingų ekranų dydžių ir todėl savo OLED seriją į vidutinio dydžio televizorių rinką išplečia papildydama įvairias 55, 65, 77 ir 88 colių modelių serijas.

Naujojo 48 colių OLED televizoriaus širdis yra neprilygstama vaizdo kokybe pasižyminti LG OLED ekranų technologija, kuri su savaime švytinčiais pikseliais užtikrina visiškai juodą spalvą ir begalinį kontrastą. Dėl daug didesnio 8 milijonų pikselių tankio mažesniame ekrane 4K kokybės vaizdas tampa dar gyvesnis ir ryškesnis ir jį galima lyginti su 96 colių 8K televizoriuje gaunamu vaizdu. Pirmą kartą vidutinio dydžio televizorių kategorijoje 48 colių OLED ekrane panaudota 4K UHD (3840 x 2160) skiriamoji geba suteikia naujo lygio žiūrėjimo potyrių.

LG OLED 48CX remiasi per pastarąjį dešimtmetį LG OLED televizorių sukurtu palikimu ir tai yra puikus pasirinkimas rimtiems žaidėjams, nes aukščiausią vaizdo kokybę sujungia su išskirtinėmis žaidimų savybėmis. Pirmojo pramonės šakoje televizoriaus suderinamumas su NVIDIA G-SYNC® reiškia, kad grafika yra perteikiama puikiai ir, televizoriaus vaizdo atkūrimo dažnį suderinant su prijungtos kompiuterinės įrangos atkuriamų kadrų dažniu, padidėja žaidėjo įsitraukimo pojūtis. Savaiminiu švytėjimu pasižyminti LG OLED technologija naudoja tikslų kiekvieno atskiro pikselio valdymą ir taip sukuria išskirtinę vaizdo kokybę, mažą delsą ir ypač greitą reagavimą be daugumai ekranų būdingo mirgėjimo ar vaizdo strigimo ir taip užtikrina įtraukiančius žaidimo potyrių.

Be to, LG 48 colių CX OLED televizorius, dirbdamas su daugybe populiarių HDR formatų, pvz., su 4K UHD turiniui skirtais dinamiškais HDR10 ir „Dolby Vision“ su 120 kadrų per sekundę siekiančiu kadrų dažniu, išnaudoja tokius HDMI specifikacijos privalumus kaip automatinis mažus delsos režimas (ALLM), patobulintas garso grąžinimo kanalas (eARC) ir kintamas vaizdo atnaujinimo dažnis (VRR). 2020 metų LG OLED televizoriai turi HDMI VRR ir todėl dera su daugybe įvairių žaidimų prietaisų, pvz., su grafikos plokštėmis ir konsolėmis.

Dėl neprilygstamo kintamo vaizdo atnaujinimo dažnio ir ypač greitos reakcijos papildomai prie neįtikėtinos grafikos LG 48 colių CX OLED televizorius ir visi kiti 2020 metų LG OLED televizoriai naudoja HDR žaidimų interesų grupės (HGiG) HDR žaidimų profilį. Tai reiškia, kad HDR žaidimus per konsoles žaisdami prisijungę prie LG televizorių žaidėjai gali mėgautis aukštos kokybės grafika.

Siekiant, kad žaidimas būtų dar tikroviškesnis, LG OLED 48CX televizoriai turi „Dolby Atmos“ sistemą ir LG giliuoju mokymusi besiremiančią DI vykdomą akustinio derinimo funkciją, kurią naudojant dirbtinis intelektas atsižvelgia į aplinkos akustiką ir tiksliai pakoreguoja garsą. Šiuose televizoriuose taip pat veikia „BT Surround“ funkcija, todėl galima vienu metu prijungti du LG „Bluetooth“ garsiakalbius, su kuriais iš 2.0 kanalo garso sukuriamas virtualus 4.0 kanalo erdvinis garsas, padedantis pasinerti į mėgstamus žaidimus.

„Aukščiausio lygio vaizdo kokybę pateikdama tokio ekrano dydžio televizoriuje, kuris yra daug prieinamesnis, LG vėl išplečia novatoriškumo ribas, – sako „LG Home Entertainment“ kompanijos prezidentas Park Hyoung-sei. – Dabar dar daugiau pirkėjų galės mėgautis LG OLED televizorių, kurie laikomi pažangiausiais rinkoje šiuo metu esančiais žaidimų televizoriais, geriausiomis eksploatacinėmis savybėmis.“

 # # #

Apie LG Electronics, Inc.

Kompanija LG Electronics, Inc. (KSE: 066570.KS) yra pirmaujanti pasaulio lyderė ir technologijų inovatorė buitinės elektronikos, buitinių prietaisų ir mobiliųjų komunikacijų srityse, turinti 87 tūkst. darbuotojų, dirbančių 113 kompanijos struktūrinių vienetų visame pasaulyje. 2014 m. kompanijos pasauliniai pardavimai siekė 55,91 mlrd. JAV dolerių. LG sudaro keturi verslo padaliniai: „Home Entertainment“, „Mobile Communications“, „Home Appliance“, „Air Conditioning and Energy Solutions“. LG yra vienas pasaulio plačiaekranių televizorių, mobiliųjų telefonų, skalbimo mašinų ir šaldytuvų gamybos lyderių pasaulyje. 2013 m. kompanija tapo „Energy Star“ metų partneriu. Daugiau informacijos rasite www.LG.com

Pranešimą paskelbė: Rusnė Tamošaitytė, UAB „Fabula ir partneriai”
Puikiai tinka žiūrėti atsilošus ir žaisti žaidimus – LG 48 colių OLED televizorius išleidžiamas į pagrindines rinkas