Prieigą prie išmaniųjų televizorių platformos „Webos“ LG suteikia ir kitiems televizorių gamintojams

LG atveria populiarią platformą ir integruotas turinio paslaugas kitiems gamintojams, kad geresniu funkcionalumu galėtų džiaugtis dar daugiau naudotojų.

„LG Electronics“ (LG) paskelbė, kad suteikia prieigą prie savo populiariosios platformų ekosistemos „webOS TV“ kitiems televizorių gamintojams, taip griaudama įsigalėjusią tradiciją kiekvienam gamintojui turėti savo operacinę sistemą. LG plečia savo kompetenciją – ne tik gamina savo televizorius, bet ir plėtoja „webOS TV“ programinės įrangos platformą, pritaikydama ją kitų prekių ženklų televizoriams. Tai gali iš esmės pakeisti tiek televizorių technologijų kūrėjų, tiek turinio tiekėjų ateitį ir gerokai padidinti LG dominavimą pasaulinėje namų pramogų rinkoje.

Integrali išskirtinės LG namų pramogų ekosistemos dalis „webOS“ su intuityvaus dizaino sąsaja savo paprastumu jau nuo 2014 m. džiugina LG televizorių savininkus. Kartu su programinės įrangos „webOS TV“ licencija televizorių gamintojai gaus gerai pažįstamą ir mėgstamą naudotojų patyrimų dizainą su daugybe funkcijų, pavyzdžiui, paieška ir valdymu balsu, integruotais dirbtinio intelekto algoritmais ir patogiu ryšiu – funkcijomis, dėl kurių „webOS“ išpopuliarėjo ir pelnė naudotojų pagyras. Be LG „webOS TV“, partneriai gauna ir įvairių turinio galimybių, tarp kurių – prieiga prie pasaulinių srautinio perdavimo paslaugų programų, pavyzdžiui, „Netflix“, „YouTube“, „Amazone Prime Video“ ir sporto srautinio perdavimo paslaugos DAZN, tai pat „LG Channels“ – įmonės nemokamos aukščiausios klasės turinio srautinio perdavimo paslaugos.* Su suderinamų modelių televizoriais veiks ir specialus nuotolinio valdymo pultelis „Magic Motion“.

Jau daugiau kaip dvidešimt televizorių gamintojų iš viso pasaulio sutiko tapti „webOS“ partneriais, įskaitant tokius prekių ženklus kaip RCA, „Ayonz“ ir „Konka“. Tikimės, kad netolimoje ateityje prie jų prisidės ir kiti. Ekosistemą „webOS“ palaiko tokie technologijų partneriai kaip „Realtek“, „Nuance“, „Gracenote“, CEVA ir „Universal Electronics“ ir kt.

„Platforma „webOS“ – lengviausias ir patogiausias būdas pasiekti milijonus valandų filmų ir televizijos laidų, – sakė „LG Home Entertainment Company“ prezidentas Park Hyoung-sei. – Kviesdami kitus gamintojus prisijungti prie „webOS TV“ ekosistemos žengiame nauju keliu, siekdami, kad daug naujų televizorių savininkų turėtų tokią pačią naudojimo patirtį ir funkcijas, kokios pasiekiamos LG televizoriuose. Džiaugiamės galėdami šiems naujiems klientams atskleisti nuostabųjį „webOS TV“ pasaulį.“

# # #

* Kokios turinio programos pasiekiamos, priklauso nuo regiono.

# # #

Apie LG Electronics, Inc.

Kompanija LG Electronics, Inc. (KSE: 066570.KS) yra pirmaujanti pasaulio lyderė ir technologijų inovatorė buitinės elektronikos, buitinių prietaisų ir mobiliųjų komunikacijų srityse, turinti 87 tūkst. darbuotojų, dirbančių 113 kompanijos struktūrinių vienetų visame pasaulyje. 2014 m. kompanijos pasauliniai pardavimai siekė 55,91 mlrd. JAV dolerių. LG sudaro keturi verslo padaliniai: „Home Entertainment“, „Mobile Communications“, „Home Appliance“, „Air Conditioning and Energy Solutions“. LG yra vienas pasaulio plačiaekranių televizorių, mobiliųjų telefonų, skalbimo mašinų ir šaldytuvų gamybos lyderių pasaulyje. 2013 m. kompanija tapo „Energy Star“ metų partneriu. Daugiau informacijos rasite www.LG.com

Pranešimą paskelbė: Rusnė Tamošaitytė, UAB „Fabula ir partneriai”
Prieigą prie išmaniųjų televizorių platformos „Webos“ LG suteikia ir kitiems televizorių gamintojams