„OnePlus Concept One“ išvydo dienos šviesą: telefono kamera tampa nematoma per 0,7 sekundės
|Išmaniuosius telefonus gaminanti kompanija „OnePlus“ didžiausioje technologijų parodoje pasaulyje „CES 2020“ pristatė savo pirmąjį koncepcinį telefoną „OnePlus Concept One“. Paaiškėjo, kad telefonas iš tikrųjų turi nematomą kamerą, taip pat pasižymi nestandartiniais dizaino sprendimais, kurtais kartu su automobilių kompanija „McLaren“. Įrenginyje yra ir rinkai jau pažįstamos technologijos – 90 Hz atnaujinimo dažnio „AMOLED“ ekranas, keturi objektyvai ir kiti technologiniai sprendimai. Dėl visų šių savybių suderinimo vienoje vietoje, jis ir yra vadinamas koncepciniu.
„Šis koncepcinis telefonas yra reikšmingas eksperimentas, kuriant ateities telefonų rinkos standartus. Pradėjome šią iniciatyvą siekdami perkelti sklandžią vartotojo patirtį į kitą lygį. Nematoma kamera yra nauja fotoaparato dizaino forma, kuri vartotoją išlaisvina nuo šiems laikams būdingų fotoaparatų išdėstymo kompromisų. Ir tai tik pradžia, nes jau tyrinėjame papildomas technologines galimybes”, – teigė Pete Lau, „OnePlus“ generalinis direktorius ir įkūrėjas.
Keturių objektyvų kamera dar ir nematoma
Didžiausia naujiena ir ryškiausias telefono išskirtinumas yra nematoma kamera. „OnePlus Concept One“ telefone naudojamas elektrochrominis stiklas, kuris elektroniniu būdu gali būti nuspalvinamas. Stikle esančios organinės dalelės, veikiamos elektrinio lauko, gali atkurti įvairiausias spalvas ir atspalvius. Taip už stiklinio telefono korpuso paslepiami galinės kameros objektyvai, kurie vėl tampa matomi tik tada, kai yra naudojami. 0,7 sekundės – tiek laiko reikia, kad stiklas pereitų iš juodo į visiškai skaidrų. Tai yra greičiau nei įsijungia pati kamera. Šiems rezultatams pasiekti „OnePlus“ komandai prireikė beveik aštuonių mėnesių.
Nematoma kamera yra ne tik dizaino aspektas – toks sprendimas turi ir technologinę naudą. Šis stiklas papildomai apsaugo ir poliarizuoja į objektyvus patenkančią šviesą. Taip įmanoma išgauti ryškesnę nuotrauką net prie itin intensyvaus šviesos šaltinio.
Ši technologija jau naudojama aviacijos ir aukščiausios klasės automobilių pramonėje. Ji reikalinga, siekiant sumažinti akinimą, pavyzdžiui, lėktuvo „Boeing 787s“ ir automobilio „McLaren 720s“ languose. Nepaisant to, kad elektrochrominis stiklas jau naudojamas praktikoje, technologijos sumažinimas iki telefonui tinkamo dydžio buvo tikras iššūkis „OnePlus“ tyrimų ir plėtros komandai.
Vienas sunkiausių uždavinių buvo tas, jog stiklą reikėjo padaryti išskirtinai ploną ir lengvą, nepaverčiant jo trapiu. Elektrochrominis stiklas paprastai yra sudarytas iš dviejų stiklo plokščių, su tarp jų esančia spalvą keičiančia medžiaga. Šiame telefone kiekviena iš stiklo plokščių yra tik 0,1 mm, o iš viso tik 0,35 mm storio. Tokio, kokio yra ir ekrano stiklo apsauginė plėvelė.
Dizainą įkvėpė prabangūs sportiniai automobiliai
Koncepcinio telefono dizainas gimė bendradarbiaujant su „McLaren“. Partnerystė ne nauja – kompanijos anksčiau jau yra išleidusios du riboto leidimo įrenginius. Naujajam telefonui naudotas to paties dizaino stiklas ir oranžinės spalvos oda kaip ir sportiniuose „McLaren“ automobiliuose.
„Savo gaminiams „McLaren“ renkasi tik geriausios kokybės odą, pagamintą Didžiojoje Britanijoje. Tai medžiaga, kuri spinduliuoja prabanga, todėl savo patirtį dirbant su tokia medžiaga norėjome pasiūlyti ir „OnePlus“, kuriantiems šį koncepcinį telefoną”, – sako Jo Lewis, „McLaren“ spalvų ir medžiagų dizaino vadovas.
„OnePlus“ dėmesį dizainui skyrė nuo pirmos veiklos dienos. Kompanija taip pat nuolat eksperimentavo su spalvomis, medžiagomis ir apipavidalinimu, kad sukurtų įrenginius, kuriuos būtų patogu ir malonu laikyti. „OnePlus“ išmaniųjų telefonų dizainui jau ir anksčiau naudojo netradicines medžiagas – bambuką, odą, matinį stiklą, keramiką.
Kompanija tikisi, kad kaip ir ankstesni jos technologiniai sprendimai, taip ir šis telefonas paskatins technologijų rinkos standartų pokyčius.
Apie „OnePlus“
„OnePlus“ yra pasaulinė mobiliųjų technologijų įmonė, kuri meta iššūkį tradicinei technologijų koncepcijai. „Never Settle“ kompanijos šūkis padeda kurti aukštos kokybės išskirtinio dizaino įrenginius. „OnePlus“ kuria stiprų ryšį su savo klientais, kartu su jais auga ir tobulėja.
Pranešimą paskelbė: Paulius Udra, Integrity PR