Nuotolinių Seimo posėdžių organizavimo darbai bus vykdomi dviem etapais

2020 m. gruodžio 17 d. pranešimas žiniasklaidai

 

Seimo kanceliarija ruošiasi organizuoti nuotolinius Seimo posėdžius: šiuo metu rengiamas nuotolinio Seimo posėdžio organizavimo ir eigos valdymo aprašas, taip pat nuotolinio Seimo posėdžio aplinkos techninė specifikacija. Taip pat planuojama atlikti bent du bandymus, t. y. organizuoti Seimo posėdžių simuliacijas su skirtingu dalyvių skaičiumi.

Nuotolinių Seimo posėdžių organizavimo dabai bus vykdomi dviem etapais. Dar šiemet numatoma parengti infrastruktūrą, kuri parlamentarams leis autentifikuotis jungiantis į nuotolinį posėdį, vyksiantį Seime naudojamoje nuotolinio darbo platformoje „Teams“, balsuoti naudojant mobilųjį elektroninį parašą arba „Smart ID“. Taip pat planuojama sukurti duomenų mainų priemones, skirtas nuotolinio Seimo posėdžio duomenų perdavimui iš „Teams“ aplinkos į Lietuvos Respublikos Seimo veiklos informacinę sistemą.

2021 m. pradžioje planuojama įdiegti priemones, skirtas Seimo nario atvaizdo automatiniam fiksavimui registracijos ir balsavimo momentu. Planuojama tobulinti  Lietuvos Respublikos Seimo veiklos informacinės sistemos duomenų mainų apimtis su nuotolinių posėdžių aplinka „Teams“ platformoje.

Preliminariai skaičiuojama, kad pirmojo etapo kaina – apie 20 tūkst. eurų (su PVM), antrojo – apie 21 tūkst. eurų. Tiksli pasirengimo nuotoliniams Seimo posėdžiams kaina bus žinoma atlikus paslaugų pirkimo procedūras.

Pranešimą paskelbė: Monika Kutkaitytė, Lietuvos Respublikos Seimo kanceliarija