Džiugi dovana vilniečiams – 200 tiesiai į namus nemokamai pristatytų Kalėdų eglučių
|Didžiausios metų šventės neatsiejamos be svarbiausio simbolio – Kalėdų eglės. Vis dėlto išsirinkti gražiausią eglę, o vėliau ją pargabenti į namus gali būti sudėtinga. Todėl pavėžėjimo paslaugų platforma „Uber“ kartu su prekybos tinklu „Senukai“ dovanoja net 200 Kalėdų eglučių, kurias programėle besinaudojantys vairuotojai nemokamai pristatys vilniečiams.
Net 200 gyvų, maždaug pusantro metro aukščio kalėdinių eglių su vazonėliais „Uber“ ir „Senukai“ padovanos antradienį, gruodžio 19-ąją. Sulaukti originalios dovanos gali visi „Uber“ programėlės vartotojai – tereikia akcijos dieną tarp 11 ir 16 val. paspausti specialų programėlėje atsirasiantį mygtuką ir užsisakyti eglę, kurią „Uber“ partneris-vairuotojas pristatys prie namų, biuro ar į kitą pasirinktą vietą.
„Tokią šventinę akciją Lietuvoje rengiame antrus metus iš eilės. Pernykštė sėkmė įrodė, kad vilniečiai pasiūlymą įvertino kaip itin patogų ir džiuginantį, o Kalėdos jiems – neabejotinai mėgstamiausia ir laukiamiausia šventė. Todėl šįmet vėl norime šventiškai palepinti savo vartotojus, tuo pačiu nepamiršdami ir tų, kuriems per Kalėdas gali pristigti šilumos“, – sako „Uber“ vadovas Baltijos šalyse Enn Metsar.
Dalis šventinių eglučių pasieks vaikų globos namus, dienos centrus, paramos organizacijas. Šventinėmis eglėmis „Uber“ tokias organizacijas apdovanojo ir pernai.
„Gerumo niekad nebūna per daug, o ypatingai švenčių laikotarpiu, todėl džiaugiamės, tapę šios gražios akcijos partneriais. Mums itin svarbu, kad akcijos metu mūsų eglės ir dovanos pasieks vaikus, augančius vaikų namuose ir lankančius vaikų dienos centrus”, – sako UAB „Kesko Senukai“ rinkodaros vadovas Ramūnas Klyvis.
Tuo tarpu šįmet draugiška iniciatyva sudomino ne tik nuolatinius, šventėms jau nusiteikusius „Uber“ programėle besinaudojančius vairuotojus, bet ir šalyje žinomus žmones. Išvežioti šventines egles ryžosi ir trumpam „Uber“ partneriais-vairuotojais tapsiantys aktoriai Ineta Stasiulytė, Kristina Savickytė ir Ridas Jasiulionis.
Garsenybės sutartinai tikina nekantriai laukiantys, kada galės sėsti prie specialių šventinių autobusiukų vairo ir draugiškai pasivaržyti, kas gi kalėdinių eglių išvežios daugiau.
Tarp kampanijos partnerių, sutikusių prisidėti skleidžiant kalėdinę nuotaiką Vilniuje – „Toyota“ atstovybė „Mototoja“, „Skogran“, „Jeep“.
Pranešimą paskelbė : Monika Tamulaitytė, Fabula Hill+Knowlton Strategies