„Xiaomi“ aplenkė „Apple“ ir tapo dėvimų išmaniųjų įrenginių rinkos lydere

Antrąjį šių metų ketvirtįkinų išmaniųjų įrenginių gamintoja „Xiaomi“ pirmą kartą istorijoje tapo didžiausia dėvimų išmaniųjų aksesuarų tiekėja pasaulyje, skelbia tyrimų bendrovė „Strategy Analytics“. „Xiaomi“ atsiriekė 17,1 proc. pasaulinės rinkos ir aplenkė tokias kompanijas kaip „Fitbit“ ir „Apple“.

„Xiaomi“ antrąjį metų ketvirtį išsiuntė 3,7 mln. dėvimų išmaniųjų įrenginių, o tai yra net 23 proc. daugiau nei tuo pačiu laikotarpiu 2016 m. Aukščiausią poziciją tiekėjų tope „Xiaomi“ užtikrino „Mi Band“ išmaniosios apyrankės, kurios dėl patrauklios kainos ir funkcijų gausos ypač populiarios Kinijoje.

Nuo šių metų liepos pabaigos „Xiaomi“ išmanioji apyrankė „Mi Band 2“ pradėta oficialiai platinti ir Lietuvoje.

„Kol kas neturime konkrečių „Mi Band 2“ pardavimų Lietuvoje skaičių, tačiau iš oficialių gaminiu prekiaujančių partnerių – „Telia“ ir „Kesko Senukai“ – žinome, kad išmaniąja apyranke pirkėjai domisi aktyviai. Lietuviams atrandant „Xiaomi“ prekės ženklą, kaip siūlantį įrenginius, pasižyminčius geriausiu kainos ir kokybės santykiu, netrukus planuojame į rinką įvesti ir daugiau madingų įrenginių bei aksesuarų. Galiu išduoti, kad netrukus prekybos vietose turėtų atsirasti „Xiaomi“ ausinės, bevielės kolonėlės, išoriniai akumuliatoriai“, – sako „ABC Data Lietuva“ direktorius Tomas Janušauskas.

„Strategy Analytics“ duomenimis, antrąjį metų ketvirtį gamintojai iš viso išsiuntė 21,6 mln. išmaniųjų dėvimų aksesuarų vienetų, o tai yra 8 proc. daugiau nei tuo pačiu laikotarpiu 2016 m.

Nors kurį laiką buvo kalbėta apie dėvimų išmaniųjų įrenginių rinkos stagnaciją, dabar analitikai vėl prabilo apie šių įrenginių populiarumo augimą. „Business Insider“ prognozuoja, kad iki 2020 m. pabaigos dėvimų išmaniųjų įrenginių rinka išaugs iki 162,9 mln. vienetų.

Kaip pagrindinės įrenginių populiarėjimo priežastys įvardijamos funkcijų gausa, paprastesnis įrenginio naudojimas, ilgesnė baterijos gyvavimo trukmė ir tai, kad jie tampa vis mažiau pastebimi, tačiau vis madingesni. Visgi, pagrindiniai tikslai, kuriems naudojami įrenginiai, nesikeičia – tai sportas ir sveikatos apsauga.

Apie „Xiaomi“:

Verslininkas Lei Jun tikėjo, kad aukštos kokybės technologijos nebūtinai turi būti brangios. Vedinas šios idėjos, jis 2010 m. įkūrė „Xiaomi“. Savo kelią bendrovė pradėjo kaip startuolis ir kūrė programinę įrangą „Android“ OS pagrindu – ši dabar yra vadinama MIUI. 2011 m. „Xiaomi“ pristatė pirmąjį išmanųjį telefoną „Xiaomi Mi 1“. Šiandien „Xiaomi“ yra gerai žinomas pasaulinis žaidėjas išmaniųjų telefonų rinkoje. Bendrovės išmanieji telefonai ir kiti įrenginiai platinami Kinijoje, Taivane, Honkonge, Singapūre, Malaizijoje, Filipinuose, Indijoje, Indonezijoje, Brazilijoje.

Apie „ABC Data“:

„ABC Data“ – vienintelė IT įrangos ir plataus vartojimo elektronikos prekių tiekėja, turinti 25 metų patirtį ir tiesiogiai veikianti Vidurio bei Rytų Europoje: Lietuvoje, Latvijoje, Estijoje, Čekijoje, Vengrijoje, Lenkijoje, Rumunijoje ir Slovakijoje. Regione, kuriame veikia, „ABC Data“ siūlo plačiausią rinkos prekių asortimentą – iš viso daugiau nei 220 tūkst. gaminių iš daugiau nei 1000 žinomų tiekėjų. Kompanija valdo keturis logistikos centrus, kurie padeda užtikrinti operatyvų prekių pristatymą visame regione. Nuo 2009 m. „ABC Data“ pelnė septynis „EMEA Channel Academy“ apdovanojimus už geriausią aptarnavimą Centrinėje ir Rytų Europoje. „ABC Data“ buvo pirmoji lenkų kapitalo įmonė, prisijungusi prie GTDC, pasaulinės IT platintojų asociacijos.

„ABC Data Lietuva“ būstinė įsikūrusi Kaune. Bendrovei Lietuvoje vadovauja Tomas Janušauskas.

Add a Comment