„TransferGo“ pristatė metinius rezultatus: pajamos augo dvigubai
|2019 m. lietuvių piniginių perlaidų startuoliui „TransferGo“ buvo itin geri: lyginant su 2018 m. pajamos išaugo dvigubai, taip pat augo ir perlaidų skaičius. Pagal perlaidų skaičių išsiskyrė šios trys kryptys: Lenkija – Ukraina, Didžioji Britanija – Rumunija ir Didžioji Britanija – Lenkija.
Šiuo metu bendrovės paslaugomis naudojasi beveik 2 mln. vartotojų. Per dvylika mėnesių jie atliko daugiau nei 2,5 mln. piniginių perlaidų, kurių suma peržengė 1 mlrd. eurų ribą.
Naudojantis bendrovės platforma pinigus galima siųsti iš 33 į 55 valstybes. 2019 m. populiariausiais Europos piniginių perlaidų koridoriais buvo Lenkija – Ukraina, Jungtinė Karalystė – Rumunija ir Jungtinė Karalystė – Lenkija, tačiau augimas pastebėtas ir kitose rinkose.
„Praėjusiais metais fiksavome 150 proc. transakcijų ir pinigų srauto augimą į Indiją. Prie to smarkiai prisidėjo mūsų bendradarbiavimas su „Ripple“, kuriuo siekiame padėti Indijos emigrantams greičiau nei bet kada persiųsti pinigus savo šeimos nariams. Šiandien pervesti lėšas iš siuntėjo Europoje į gavėjo banko sąskaitą Indijoje jau galime vos per kelias minutes“, – sako „TransferGo“ vykdomasis direktorius Daumantas Dvilinskas.
Pasak D. Dvilinsko, planuojama, kad 2020 m. bendrovė dar labiau augs, o jos pajamos bus du kartus didesnės nei 2018 m.
„Planuojame ateinančiais metais augti taip pat stipriai – tą pasiekti leis dar didesnė koncentracija į produktus ir technologines inovacijas. Norime, kad mūsų produktas padėtų spręsti klientams reikšmingus klausimus ir leistų pasiūlyti dar greitesnius pervedimus, geresnius kreditus bei patogų finansinį sprendimą kelionių metu“, – apie ateities planus kalba D. Dvilinskas.
Bendrovės „TransferGo“ metai buvo paženklinti ne tik puikiais finansiniais rezultatais, bet ir sėkmingomis partnerystėmis. Tarp jų – ir bendradarbiavimu su Dakaro fanų komanda, sausio 13 d. proga Saudo Arabijos dykumoje išskleidusią rekordinio dydžio, 300 kvadratinių metrų Lietuvos vėliavą, taip parodant vieningumą, sportininkų ir visos šalies palaikymą.
Pranešimą paskelbė: Inga Petrauskaitė, UAB „INK agency“