Sutrikusi Registrų centro veikla paveikė ir „Luminor“
|„Luminor“ bankas Lietuvoje informuoja, kad dėl sutrikusios Registrų centro veiklos mobilųjį parašą naudojantys klientai negali prisijungti prie interneto ar mobiliojo banko.
Kol Registrų centras sprendžia susidariusią situaciją, „Luminor“ siūlo naudoti kitą prisijungimo ir mokėjimų per elektroninius komercijos kanalus būdą: Smart-ID arba kodų generatorių. Smart-ID paslaugą klientai gali aktyvuoti patys, tam nereikia vykti į banko skyrių – https://www.luminor.lt/lt/smart-id-registracija-ir-aktyvavimas. Jie klientas turi kodų generatorių, tuomet raginama naudotis šiuo prisijungimo būdu.
Šiuos nesklandumus banko klientai patiria, nes „Luminor“ naudoja mobiliojo parašo sprendimą, kuris tiesiai siejasi su Registrų centru, o ne mobiliojo ryšio operatoriais. Todėl dėl banko mobiliojo parašo techninės integracijos su Registrų centro sistema šios paslaugos atkūrimas priklauso nuo to, kada Registrų centras gebės ir vėl teikti šias paslaugas vartotojams.
Kadangi banko klientai patiria nepatogumų ir daugelis informacijos ieško skambindami banko skambučių centrui, todėl bankas susidūrė su didelėmis klientų apkrovomis. Bankas visomis išgalėmis ieško sprendimų, kaip padėti savo klientams, informuoja juos per savo komunikacinius kanalus ir pats skambina žmonėms, ieškodamas būdų pagelbėti susitvarkyti su iškilusiais nepatogumais.
Daugiau informacijos:
Indrė Baltrušaitienė
„Luminor“ komunikacijos vadovė
Tel.: +370 676 45334
El. p.: indre.baltrusaitiene@luminorgroup.com
Pranešimą paskelbė: Skaistė Barauskienė, UAB „Publicum”