Socialinių tinklų patarimai smulkiajam verslui

Šiemet socialinių tinklų vartotojų visame pasaulyje skaičiuojama daugiau nei 3,6 milijardai. Tuo tarpu iki 2025 m. prognozuojama, kad šis skaičius bus išaugęs iki 4,41 milijardo vartotojų. Tai labai puikiai atspindi, koks yra šiandieninis socialinių tinklų populiarumas ir kiek daug vartotojų be socialinių tinklų negali įsivaizduoti nei vienos savo dienos.

Todėl verslui yra ypatingai svarbu tapti matomiems socialiniuose tinkluose ir tokiu būdu lengviau pritraukti savo tikslinę auditoriją. Kadangi bene kiekvienoje rinkoje vyrauja didžiulė konkurencija, smulkiajam verslui tampa dar svarbiau pasitelkti socialinius tinklus, kurie padėtų padidinti savo konkurencinį pranašumą.

Taigi, socialinių tinklų ekspertai „PopularityBazaar“ pateikia keletą svarbių socialinių tinklų patarimų smulkiajam verslui.

Pradėkite nuo plano sudarymo

Socialiniai tinklai yra labai veiksmingos priemonės, kuriomis naudotis galima pradėti ir visiškai nemokamai. Kadangi kiekvienas verslas gali be jokių papildomų finansinių išlaidų socialiniuose tinkluose skelbti turinį, kartais gali kilti noras tai daryti kaip įmanoma dažniau. Tačiau, kaip ir bet kurių kitų rinkodaros sprendimų pasitelkimo atveju, naudojantis socialiniais tinklais taip pat yra svarbu pradėti nuo gero plano sudarymo.

Neturėdami plano jūs neturite ir jokios aiškios vizijos bei tikslų, kuriuos norėtumėte pasiekti. Tai reiškia, kad tuomet jūs negalite pamatuoti pasiekiamų rezultatų. Taigi, skirkite laiko ir iš anksto suformuokite tinkamą planą. Tai užtikrins, kad sistemingai sieksite savo verslo užsibrėžtų tikslų.

Pasirinkite jums tinkamus socialinius tinklus

Iš pirmo žvilgsnio gali atrodyti, kad kuo daugiau skirtingų socialinių tinklų pasitelksite, tuo lengviau jums bus pritraukti naujus potencialius klientus ir padidinti savo žinomumą. Tačiau ne kiekvienas socialinis tinklas yra tinkamas kiekvienam verslui. Būtent todėl rekomenduojama pasirinkti būtent tuos socialinius tinklus, kurie geriausiai atitinka jūsų rinką, verslo pobūdį, prekes arba paslaugas, ir kuriuose galima atrasti jūsų tikslinę auditoriją.

Jei vienas verslas gali puikiausiai klestėti naudodamasis „Facebook“ socialiniu tinklu, tai tuo tarpu kitam verslui gali būti labai naudinga pasitelkti „Instagram“ ar „YouTube“. Todėl atsižvelkite į savo tikslus ir pasirinkite tinkamus socialinius tinklus.

Žinokite savo auditoriją

Socialiniais tinklais naudojasi begalė žmonių. Tiesą sakant, jau žinote, kad jais naudojasi bene pusė viso pasaulio gyventojų. Tai reiškia, kad verslui atsiveria labai didžiulė auditorija, tačiau nereikia pamiršti, jog ne kiekvienas žmogus yra tikslinis klientas. Būtent todėl naudojantis socialiniais tinklais yra labai svarbu nustatyti savo tikslinę auditoriją.

Tai padarius galėsite suformuoti reklamos kampanijas, kurios būtų skirtos jūsų tikslinei auditorijai priskiriamiems vartotojams. Tokiu būdu jūs galėsite padidinti konversiją ir lengviau pasiekti užsibrėžtus tikslus. Reklamos pasitelkimas renkantis plačią auditorijos aprėptį nėra teisingas sprendimas. Jei jūs siekiate savo reklamos biudžetą paskirstyti kaip įmanoma efektyviau, privalote žinoti, kam gali būti aktualios jūsų parduodamos prekės ar teikiamos paslaugos.

Stiprinkite ryšį su klientais

Socialiniai tinklai yra viena geriausių priemonių, padedanti formuoti lojalių klientų ratą, stiprinti ryšį ir operatyviau atsakyti į potencialiems bei esamiems klientams iškylančius klausimus. Tai yra labai puiki ir visiškai nemokama komunikacijos priemonė, kurią renkasi didelė dalis interneto vartotojų.

Verslas, kuris yra aktyvus socialiniuose tinkluose, yra ne tik geriau matomas, tačiau taip pat ir palankiau vertinamas vartotojų. Socialinių tinklų vartotojai jaučia didesnį palankumą verslui, kuris greitai atsako į iškylančius klausimus ir nevengia palaikyti ryšį su savo tiksline auditorija. Kuo verslas bus labiau įsitraukęs, tuo lengviau bus suprasti pagrindines tikslinės auditorijos problemas, kurių sprendimas padės padidinti klientų ratą ir pardavimus.