SEO: įdomi statistika ir naudingi faktai
|Ar kada nors pagalvojote, koks yra jūsų tinklalapio pagrindinis tikslas? Jei jūs prekiaujate tam tikromis prekėmis – greičiausiai tai yra didesnis pardavimų skaičius. Tuo tarpu norint sulaukti pardavimų padidėjimo, tinklalapis turi pritraukti pakankamą kiekį lankytojų.
Būtent tuomet į pagalbą atkeliauja tinklalapių optimizavimas paieškos sistemoms (SEO), kurio pagalba galima pagerinti savo tinklalapio pozicijas internetinėse paieškos sistemose, pritraukiant kuo daugiau nemokamų lankytojų – jūsų potencialių klientų.
Atlikti tyrimai rodo, kad 70-80 proc. internetinės paieškos sistemos vartotojų jiems aktualios informacijos ieško tarp organinių paieškos rezultatų, ignoruodami mokamą reklamą. Tai labai puikiai parodo, kodėl šiuolaikinis verslas tiek daug dėmesio skiria organiniams rezultatams.
Tinklalapio užsikrovimo greitis, vidinio turinio kokybė, atmetimo rodiklis, nuorodos, SSL, programinis kodas – tai tik vos keli iš daugybės veiksnių, kurie turi įtakos tinklalapio pozicijoms internetinėje paieškos sistemoje. Todėl akivaizdu, kad SEO procesas yra kompleksinis, sudarytas iš daugybės svarbių ir viena nuo kitos neatsiejamų detalių. Taigi, https://www.loris.lt/ pateikia ne vieną naudingą faktą ir nemažai statistinės informacijos apie SEO.
Keletas įdomių faktų ir šiek tiek statistikos apie SEO
- Prognozuojama, kad 2020 m. vien JAV SEO paslaugoms bus išleidžiama daugiau nei 80 mljrd. USD. Šis skaičius yra didesnis nei 2016 m. (62,26 mljrd. USD) ar 2018 m. (79,27 mljrd. USD). (šaltinis: Forbes)
- Jei SEO optimizacija yra atlikta teisingai, konversijos rodiklis gali būti net 14,6 proc. SEO yra skirta tam, kad būtų galima iš internetinės paieškos pritraukti vartotojus, kurie ieško informacijos apie juos dominančius produktus ar paslaugas – kas paverčia SEO viena iš pačių efektyviausių priemonių. Todėl nestebina ir puikus konversijos rodiklis. Palyginimui – tradicinės reklamos priemonės, tokios kaip spausdinta reklama ar fiziniu paštu siunčiama reklama, pasižymi apytiksliai 1,7 proc. konversija.
- 93 proc. vartotojų informacijos paiešką pradeda nuo pasinaudojimo internetinėmis paieškos sistemomis (pvz., tokiomis kaip Google, Bing ar Yahoo). Tai turbūt daugeliui jau yra žinoma, tačiau tai tik dar kartą parodo, koks svarbus yra SEO.
- 75 proc. vartotojų nė neperžiūri antrojo Google paieškos sistemos rezultatų puslapio (SERP). Be to, svarbu priminti, kad pirmajai vietai tenka apytiksliai 18 proc. paspaudimų, antrajai – 10 proc., o trečiajai – 7 proc. (šaltinis: HubSpot)
- 50 proc. internetinių paieškų yra sudaryti iš mažiausiai 4 žodžių. SEM statistika rodo, kad pusė internetinių paieškų yra „long-tail“ raktažodžiai. Tai reiškia, kad formuojant savo tinklalapio SEO strategiją, labai didelis dėmesys privalo būti skiriamas „long-tail“ raktažodžiams – priešingu atveju jūs prarandate apytiksliai 50 proc. auditorijos ir potencialių klientų.
- 2018 m. SEO statistika rodo, kad 21 proc. vartotojų paspaudžia daugiau nei ant vieno internetinėje paieškoje pateikiamo rezultato. Tai dažniausiai nutinka tuomet, kai vartotojas pirmajame pasirinktame tinklalapyje neranda jam aktualios informacijos arba nori patikrinti rastos informacijos patikimumą ir tikslumą.
- Internetinės paieškos sistemos pritraukia 10 kartų daugiau srauto į el. parduotuves nei socialiniai tinklai. Tai reiškia, kad internetinė paieška el. komercijos srityje neabejotinai dominuoja (šaltinis: Search Engine Land).
- Google užima 74,75 proc. internetinės paieškos rinkos. Palyginimui – Baidu užima 9,88 proc., Bing – 9,55 proc., o Yahoo – 3,07 proc. (šaltinis: Net Market Share)
- Kasdien Google paieškoje yra atliekama daugiau nei 5,5 mljrd. užklausų. Statistiniai duomenys rodo, kad 2000 m. kasdien buvo atliekama apytiksliai 32,8 mln. užklausų, 2010 m. skaičius perkopė 1 mljrd. (šaltinis: Internet Live Stats)
- Vidutiniškai Google paieškos sistemoje kiekvieną sekundę yra atliekama daugiau nei 63000 užklausų. Tai reiškia, kad per minutę atliekama daugiau nei 3,8 mln. užklausų, o per valandą – 228 mln.