„Publicas“ kuria specializuotus programinius sprendimus komunikacijos industrijos profesionalams

71 proc. komunikacijos industrijos specialistų savo tiesioginiam darbui atlikti naudoja skirtingus nesusijusių gamintojų darbo įrankius. Apie 60 proc. pažymėjo, kad jų darbas būtų efektyvesnis, jei būtų dirbama su vieninga projektų valdymo ekosistema, kurioje būtų integruoti įvairūs komunikacijos srities specialistams pritaikyti darbo įrankiai, matoma įgyvendintų projektų istorija. Daugiau nei 70 proc. apklausų specialistų pabrėžė, kad jiems yra svarbus tinkamas komandos darbo organizavimas.

Tokius rezultatus atskleidė Europos šalių komunikacijos industrijos darbuotojų apklausa, kurią atliko specializuotus programinius sprendimus komunikacijos ir ryšių su visuomene industrijos specialistams kurianti „Publicas“. Apklausa taip pat atskleidė, kad nors šios industrijos specialistams yra svarbus tinkamas įgyvendinamų projektų valdymas, tačiau retas dirba su jiems pritaikytais programiniais darbo įrankiais.

„Ryšių su visuomene ir komunikacijos industrijos specialistai yra bene labiausiai „nuskriausta“ darbuotojų šaka. Jei IT programuotojai dirba pagal agile metodologija, komercija dirba su CRM bazėmis, rinkodara su įvairiomis projektų valdymo ir klientų elgsenos tyrimų sprendimais, tai komunikacijos specialistai realiai neturi jiems adaptuotų vieningų sprendimų. Dažnu atveju, tai atskiri ir nesusiję spendimai, atliekantys konkrečią užduotį, bet neturintys vieningos projektų ir klientų valdymo bazės pagrindo“, – sako Germanas Kavalskis, „Publicas“ verslo plėtros vadovas.

Pasak G. Kavalskio, šios industrijos specialistai jaučia poreikį turėti visapusę projektų ir komandos valdymo platformos ekosistemą, kuri būtų pritaikoma tiek freelanceriams, tiek agentūrų darbuotojams, tiek ir Korporatyvinių organizacijų komunikacijos komandoms. O svarbiausia, vieno instrumento pagalba leistų valdyti skirtingus projektus ir skirtingoms komandoms priskiriamas užduotis. Atlikti stebėsenos ir analitikos funkcijas. Kaip parodė apklausa, daugelis specialistų pagrinde dirba su Microsoft Office ar riboto funkcionalumo įvairiais sprendimais.

„Vieninga projektų valdymo ir analizės ekosistema suefektyvins komunikacijos specialistų atliekamas užduotis, projektų vadovams leis sklandžiau stebėti komandos darbą, o svarbiausia, kad paslaugų užsakovams bus suteikia galimybė teikti įvairias analitikas. Kad ir kaip būtų keista, nors komunikacijos specialistai savo klientams padeda sukurti šiuolaikišką ir modernų įvaizdį, tačiau patys realiai dirba su 20 amžiaus technologijomis. Tikimės, kad mūsų kuriami sprendimai patenkins tiek freelancerių, tiek stambių organizacijų komunikacijos padalinių poreikius“, – sako Igor Katin, „Publicas“ informacinių technologijų vadovas.

„Publicas“ verslo klientams siūlo įvarius specializuotus programinius sprendimus. Bendrovė savo paslaugas aktyviai plėtoja ne vien tik Lietuvos rinkoje, bet ir kitose ES valstybėse, taip pat Jungtinėje Karalystėje, kurioje veikia įmonės padalinys. Artimiausiuose planuose planuojama žengti į JAV rinką.

Bendrovė aktyviai plėtoja vidinės komunikacijos instrumentus bei gali pasiūlyti pilnai funkcionalų ir modernų vidinio intraneto puslapio šabloną. Ši paslauga ypač aktuali bendrovėms, kurios didelį dėmesį skiria vidinei komunikacijai. „Publicas“ atstovai pažymi, kad nemaža dalis organizacijų tokius puslapius bando kurti ant senų sistemų, kurios tam tiesiog nėra pritaikytos. Ko pasėkoje vidinės komunikacijos tikslai ne visada būna tinkamai įgyvendinami.

„Publicas“ – programinių sprendimų prekės ženklas, kuriantis specializuotus ryšių su visuomene ir komunikacijos industrijos profesionalams adaptuotus programinės įrangos sprendimus. Prekės ženklą „Publicas“ valdo informacinių technologijų bendrovė „Getweb“, veikianti Lietuvoje ir Jungtinėje Karalystė. Bendrovė dirba informacinių technologijų rinkoje nuo 2008 metų. Įmonės specialistai įgyvendina aukštos kokybės įvairaus tipo IT projektus, atlieka tyrimus IT srityje.

Pranešimą paskelbė: Germanas Kavalskis, Getweb, UAB