„Paysera“ veikla atstatyta: paslaugos pasiekiamos klientams ir visiems, atsiskaitantiems e. prekyboje

Finansinių technologijų bendrovė „Paysera“ atkūrė paslaugų veikimą po patirtos DDoS kibernetinės atakos.

DDos kibernetinė ataka prieš „Paysera“ prasidėjo penktadienį apie 13 val. 30 min. Didžiąją dalį sutrikimų bendrovė išsprendė penktadienį apie 15 val. 30 min., o likusius trikdžius iki vidurnakčio.

Bendrovė atsiprašo klientų ir e. komercijos pirkėjų, kurie patyrė nepatogumų.  

DDoS ataka apsunkino paslaugų pasiekiamumą ir sulėtino sistemų veikimą, tačiau neturėjo įtakos klientų duomenų ar lėšų saugumui.

Apie „Paysera“

„Paysera“ yra tarptautinė „fintech“ grupė. Pradėjusi nuo e. komercijos mokėjimų surinkimo, šiandien jų aptarnauja per 1 mlrd. Eur kasmet. Per 20 metų išaugo į visapusiškų finansinių paslaugų teikėją verslui ir privatiems klientams. Kaip pirmoji elektroninių pinigų įstaiga Lietuvoje, apjungia bankams būdingą kompetenciją su „fintech“ lankstumu. „Paysera“ programėlė tampa kasdienių finansų platforma, superprogramėle, su augančiu paslaugų spektru. Grupėje dirba per 700 darbuotojų.

Pranešimą paskelbė: Aleksas Rozentalis, Paysera LT, UAB