Naujas produkto pažinimo būdas – virtuali ekskursija


					Naujas produkto pažinimo būdas – virtuali ekskursija

Visiems ne kartą teko girdėti, kad technologijos vis intensyviau apima įvairias žmonių gyvenimo sritis. Tai nieko nebestebina, priešingai – turbūt stebintų, jei sparti kaita technologijų pasaulyje nebevyktų ir ji atsitrauktų.

Vis įdomesnių reklamos, savų produktų ar paslaugų pristatymo būdų visuomenei įsileidžia ir Lietuvos įmonės.

Šiais metais, per šventinių „Teleloto“ žaidimų laikotarpį, loterijos organizatoriai kviečia laimėti butą pačiame Vilniaus centre, Gedimino pilies pašonėje. Žaidėjų supažindinimui su šiuo ypatingu prizu, „Olifėjos“ rinkodaros specialistai paruošė ne tik nuotraukas bei filmuotą medžiagą, bet ir galimybę virtualiai pasivaikščioti po butą.

Virtualus turas leidžia apsilankyti visuose „Teleloto“ buto kambariuose ir apžiūrėti juos 360 laipsnių kampu. Puslapio lankytojai gali atidžiai apžvelgti baldus, buities techniką ar net interjero detales.

Virtualus turas po šventinį „Teleloto“ butą čia: http://telelotobutas.lt/

Pranešimą paskelbė : Fausta Mikalauskaitė, UAB „Lotelita“