Marijampolė nenustoja stebinti: duris atveria informacinių technologijų ugdymo erdvė „LISPA“

Kasdien girdime apie vis didėjantį specialistų poreikį informacinių technologijų, inžinerijos, robotikos, mechatronikos srityse. „Suprantu, kad formalios švietimo įstaigos negali taip greitai reaguoti ir patenkinti greitai besikeičiančius rinkos poreikius, dėl to reikalingas privačių paslaugų teikėjų prisidėjimas“ – teigia informacinių technologijų mokyklos VšĮ „Lispa“ įkūrėjas Vaidas Baranauskas

Marijampolėje – nauji inžinerinės krypties būreliai

„Didieji Lietuvos miestai – tokie kaip Vilnius, Kaunas, Klaipėda savo vaikams ir jaunimui turi pasiūlyti didelę įvairovę neformalių inžinerinės krypties ugdymo būrelių. Čia vaikai įgauna stiprius kūrybiškumo, kritinio mąstymo ir bendradarbiavimo pagrindus, kuriuos toliau gali stiprinti pabaigę mokyklas. Marijampolėje, deja, tokių būrelių trūksta. Pats auginu 2 vaikus ir matau formaliojo švietimo problemas: švietimo įstaigų programos, priemonės ir metodai keičiasi per lėtai, dažnai naudojami tie patys kaip ir mano mokyklos laikais. O šiame technologijų amžiuje atsinaujinti privaloma nuolat, kasdien. Neatsinaujinsi – tave aplenks kiti. Man rūpi mano ir mūsų regiono vaikų ir jaunimo ateitis, nenoriu, kad gyvenant regione mūsų jaunimas atsiliktų nuo geriausiųjų. “ – teigia Vaidas Baranauskas. 

Mokyklos kūrimui – parama iš vietos verslininkų

„Išgirdus Vaido viziją – įrengti sukurti technologiškai modernią, neformalaus ugdymo pagrindu dirbančią erdvę, kuri bus prieinama visiems miesto ir regiono vaikams bei jaunimui, iškart pasakėme „taip“ – prisimena UAB „Mantinga“ valdybos pirmininkas Klemencas Agentas. „Mūsų įsteigtas „Mantinga labdaros ir paramos fondas“ nuolat remia Marijampolės miesto švietimo įstaigas dovanodamas konstruktorius, robotukus, integruotų pamokų vadovėlius, prisideda prie kitų švietimo bei ugdymo iniciatyvų. Prisidedame ir ateityje prisidėsime prie vaikų lavinimo informacinių technologijų srityje, nes šios žinios ir kompetencijos, įgytos jauname amžiuje – užtikrintos ir laimingos vaikų ateities pagrindas“ – teigia Klemencas Agentas. 

Mokymo procesui organizuoti – atvirkštinės klasės metodas ir visą parą veikianti erdvė

Jau rugsėjo mėn. 20d. 16:00val. duris (Pramonės g. 1A II-ame aukšte) atversiančioje 200 kvadratinių metrų informacinių technologijų erdvėje  įkurtos programavimo klasės, stalinio lazerio pjovikliai, CNC staklių modeliavimo aparatai, 3D spausdintuvai, braižytuvai, elektronikos laboratorija bei kiti inžinerijoje naudojami įrankiai. „Maker Space“ erdvė specialiai sukurta tiems, kurie nori įgyvendinti asmeninius kūrybinius projektus, pasitelkiant į pagalbą profesionalius konsultantus ir mokytojus. Mokymai bus organizuojami darželių, progimnazijų ir gimnazijų moksleiviams, studentams.  Mokymų programų trukmė – 8 mėnesiai. Siekiant aukštos kokybės, bus dirbama su ne daugiau kaip 12 moksleivių vienoje grupėje su galimybe dirbti bet kuriuo paros metu visą savaitę. Vaikai ir jaunimas turės galimybę rinktis jiems patinkančias programų kryptis – programavimas, grafinis dizainas, robotika, mechatronika, elektronika ir multimedijos. Mokymo procesas paremtas „atvirkštinės klasės“ metodu, kuris besimokantiems suteikia galimybę veikti praktiškai ir keliant klausius įgyti teorinių žinių.  Startuolių kalvėje – jaunų verslų pagrindas, leidžiantis jauniems žmonėms išbandyti pirmuosius verslo kūrimo žingsnius. Į šią erdvę investuota daugiau kaip 30.000 Eur privačių ir verslo lėšų

VšĮ „LISPA“ partneriai – UAB „Mantinga“, Marijampolės Rotary klubas, UAB  Didma, Apto IT, Marijampolės savivaldybė.

Pranešimą paskelbė: Žaneta Grašienė, UAB „Novos gama“
Marijampolė nenustoja stebinti: duris atveria informacinių technologijų ugdymo erdvė „LISPA“

Marijampolė nenustoja stebinti: duris atveria informacinių technologijų ugdymo erdvė „LISPA“

Marijampolė nenustoja stebinti: duris atveria informacinių technologijų ugdymo erdvė „LISPA“

Marijampolė nenustoja stebinti: duris atveria informacinių technologijų ugdymo erdvė „LISPA“

Marijampolė nenustoja stebinti: duris atveria informacinių technologijų ugdymo erdvė „LISPA“