„Luminor“ perspėja klientus apie melagingus pranešimus

„Luminor” bankas perspėja, kad dalis banko klientų šiandieną gavo sukčių laiškus, kuriuose prisidengiant banko vardu yra prašoma atidaryti prisegtą dokumentą. Bankas perspėja savo klientus neatidaryti tokių laiškų ir saugoti savo asmens duomenis.

Rugsėjo 7 dieną dalis banko klientų gavo laišką su pavadinimu „SWIFT“, kuris yra panašus į „Luminor“ banko siunčiamus oficialius laiškus. Bankas perspėja, kad tai yra kenkėjiškas laiškas, kurio tikslas yra užkrėsti kliento kompiuterį, o tai gali lemti asmens duomenų praradimą.

Bankas perspėja klientus jokiu būdu neatidaryti šio laiško priedo, o jeigu žmogus atidarė, nedelsiant rekomenduojama susisiekti su IT saugos specialistais, kad jie patikrintų, ar kompiuteryje nebuvo įdiegtos kenkėjiškos programos.

Bankas primena saugoti savo asmeninius duomenis, neatidaryti įtarimus sukeliančių laiškų, niekam neatskleisti savo internetinės bankininkystės prisijungimų. Jeigu kyla įtarimų, kad internetinės bankininkystės prisijungimai buvo pavogti, raginame kuo greičiau apie tai pranešti „Luminor“ bankui tel. 1608.

Apie „Luminor“:

„Luminor“ yra trečias pagal dydį finansinių paslaugų teikėjas Baltijos šalių bankininkystės rinkoje, 2020 birželio 30 dieną turėjęs 15,6 proc. indėlių ir 17,68 proc. paskolų rinkos dalis. 2500 „Luminor“ darbuotojai aptarnauja 900 000 klientų. 1 lygio kapitalo pakankamumo (CET1) koeficientas yra 22 proc., o akcinis kapitalas sudaro 1,6 mlrd. eurų.

Daugiau informacijos:

Indrė Baltrušaitienė

„Luminor“ komunikacijos vadovė

Tel.: +370 676 45334

El. p.: indre.baltrusaitiene@luminorgroup.com

Pranešimą paskelbė: Skaistė Barauskienė, UAB „Publicum”