Lietuviai kuria socialinį tinklą viso pasaulio metalo perdirbėjams


					Lietuviai kuria socialinį tinklą viso pasaulio metalo perdirbėjams

Socialiniai tinklai tapo neatsiejama žmonių gyvenimo dalimi, o dėl tokių platformų kaip „Facebook“, „Instagram“, „LinkedIn“ ar „Twitter“ populiarumo tiek Lietuvoje, tiek ir visame pasaulyje nesiginčija niekas. Tačiau pamažu atsiranda ir labiau specializuotų, bet ne mažiau naudingų socialinių tinklų, jungiančių tik tam tikras vartotojų grupes. Vienas iš tokių pavyzdžių – didžiausias pasaulyje metalo perdirbėjų socialinis tinklas „Metalface“.

„Metalface“ platformos tikslas – sujungti metalo prekybininkus iš įvairių šalių, nuolat teikti jiems rinkos naujienas, įskaitant realias metalų kainas ir išsamią informaciją apie įvairias metalo perdirbimo įmones visame pasaulyje.

„Tai savotiškas metalo perdirbėjų rinkai skirtas „Facebook“ tinklas“, – teigia „Metalface“ komunikacijos ir marketingo vadybininkė Milda Gaulienė.

Programavimo darbus, tobulinant „Metalface“ produktą, atlieka programavimo paslaugų kompanija „Present Connection“. Net apie 90 % darbuotojų šios sparčiai augančios tarptautinės, olandiško kapitalo įmonės padalinyje Kaune sudaro Kauno technologijos universiteto (KTU) absolventai.

„Labai svarbu pažinti vartotojų poreikius ir pasiūlyti jiems tokį produktą, kurį jie galėtų paprastai ir patogiai naudoti. Būtent tai ir stengiamės daryti kurdami globalioje rinkoje didžiausią platformą, skirtą metalo pirkėjų ir pardavėjų bendruomenei iš viso pasaulio“, – tikina KTU absolventas ir „Metalface“ produkto savininkas Tadas Valaitis.

Tik prieš keletą metų pradėjusi veikti platforma šiandien džiaugiasi augančiu savo populiarumu: „Metalface“ tinkle jau prisijungę daugiau nei 20 tūkst. kompanijų ir beveik 5 tūkst. vartotojų iš viso pasaulio. Kiekvieną mėnesį šis skaičius tik didėja.

„Socialiniame tinkle „Metalface“ vartotojai turi galimybę rasti kontaktus, įmones, kurios perka ar parduoda metalo laužą. Čia galima bendradarbiauti ir megzti verslo sandorius“, – sako M. Gaulienė.

Prie šio socialinio tinklo prisijungusios įmonės ir individualūs vartotojai taip pat gali sekti naujienų srautą iš skirtingų žiniasklaidos kanalų. Jame pateikiama įvairi informacija, susijusi su metalais, metalo perdirbimu, kainų pokyčiais. Pasak M. Gaulienės, ateityje planuojama sudaryti sąlygas vartotojams platformoje atlikti ir realius metalo laužo prekybos sandorius.

„Iššūkių išties nemažai, tačiau džiugina kliento pelnytas pasitikėjimas, suburtos komandos kompetencijos ir motyvacija siekti užsibrėžtų tikslų“, – teigia T. Valaitis.

Šiuo metu socialinis tinklas veikia interneto svetainėje, taip pat programėlėse, pritaikytose „Android“ ir „iOS“ įrenginiams.

Nuotraukoje „Metalface komanda.jpg“:

Antroje eilėje iš kairės –  Julius Baltrušaitis, Tadas Valaitis, Evelina Darvidaitė, Milda Gaulienė, Tomas Labanauskas; pirmoje eilėje iš kairės – Andrius Kavaliauskas, Edgaras Norvaiša

Pranešimą paskelbė : Mantas Lapinskas, Kauno technologijos universitetas