Karantinas nė motais: šiuolaikinės apskaitos įmonė skaičiuoja dvigubai išaugusias pajamas ir samdo naujus darbuotojus

Vilniuje įsikūręs šiuolaikinės apskaitos paslaugų startuolis „RoboLabs“ plečiasi į Kauną – čia rugsėjį duris atvers naujas įmonės biuras, kuriame bus įdarbinta 20 naujų specialistų. „Robolabs“ skaičiuoja, kad jų metinė apyvarta šiemet augs beveik 2,5 karto.

Startuolio plėtrą paskatino šiemet sparčiai išaugęs įmonių siekis efektyvinti veiklą bei sutaupyti, tame tarpe ir buhalterijos sferoje.  Vienas iš įmonės steigėjų ir bendrasavininkis Deividas Tumas pasakoja, kad per pastaruosius dvylika mėnesių darbuotojų skaičius padvigubėjo, o apyvarta šiemet turėtų augti dar sparčiau ir pasiekti 800 tūkst. eurų.  Palyginimui, pernai įmonės pajamos sudarė 340 tūkst. eurų.  

„Spartus augimas atneša ir iššūkių – kas mėnesį turime samdyti po du darbuotojus, kad spėtume su klientų poreikiais“, – sako vadovas.

Plėtrai įtakos turėjo ir pandemija

„RoboLabs“ sukurtas inovatyvus sprendimas leidžia skaitmenizuoti ir optimizuoti rutininę ir pasikartojančią apskaitos veiklą. Dėl to buhalteris gali daugiau laiko skirti sudėtingesnių užduočių atlikimui.

„Buhalterių darbo automatizavimas toli gražu nereiškia, kad ateityje visą jų darbą galės perimti kompiuteris ar dirbtinis intelektas. Robotizuodami tam tikras užduotis, mes atsikratome didele dalimi nuobodaus mechaninio darbo ir taip palengviname buhalterių užduotis“, – teigia D. Tumas.

Jis priduria, kad verslas dar iki pandemijos vis aktyviau ieškojo būdų, kaip optimizuoti darbus, o pasaulį sukausčius karantinui, tai tapo dar aktualiau.

„Tyrimai rodo, kad per artimiausius 3–5 metus, kompiuteriai atliks 80 proc. daugiau apskaitos užduočių nei šiandien. Dėl to labiausiai pasikeis asistentų ir jaunesniųjų buhalterių darbo pobūdis, nes jie galės susikoncentruoti į sudėtingesnes ir daugiau patirties reikalaujančias užduotis.  Kuo anksčiau suprasime, kad robotų valdomos sistemos taps vis didesne mūsų gyvenimo dalimi, tuo greičiau galėsime prisitaikyti ir tobulinti ateityje reikalingas įgūdžius.“

„RoboLabs“ bendrasavininkio teigimu, pandemijos įtaką sektoriui rodo ir įmonės patirtis – vien liepą bendrovė pradėjo bendradarbiauti su daugiau nei 30 naujų įmonių ir vien per karantiną pasamdė 8 naujus darbuotojus.

Investuodami Kaune nori pasiekti didžiausius talentus

Besiplečiantis darbuotojų skaičius lėmė naujo biuro poreikį. D. Tumo teigimu, „RoboLabs“ nusprendė patalpų ieškoti Kaune dėl galimybės aprėpti platesnį rinkos talentų spektrą.

„Kaunas – geografinis Lietuvos centras, todėl jame itin patogu gyventi. Dalis talentingų darbuotojų keltis į sostinę nežada, todėl manome, kad turėdami biurus abiejuose didžiuosiuose šalies miestuose galėsime atsirinkti labiausiai motyvuotus ir profesionaliausius kandidatus iš visos Lietuvos“, – dalijasi jis.

Biurą bendrovė planuoja įkurti Kauno Centre arba Senamiestyje.

„Pradžioje, nuo rugsėjo vidurio, čia dirbs šeši darbuotojai, kuriuos pasamdėme vos per dvi savaites. Mūsų šiuolaikinė darbo kultūra leidžia ne tik greitai įdarbinti naujus komandos narius, bet ir pasiūlyti jiems lanksčias bei patrauklias sąlygas – galimybę dirbti laisvu grafiku arba iš namų, 1500 eurų į rankas siekiantį atlyginimą, įvarius priedus ir kt.“, – teigia D. Tumas.

Apie RoboLabs

„RoboLabs“ kuria inovatyvius apskaitos sprendimus ir teikia profesionalias buhalterines paslaugas naujos kartos ROBO platformoje. Inovatyvi įmonės kultūra leidžia optimizuoti klientų apskaitos procesus ir užtikrinti efektyvumu paremtą apskaitos tvarkymą. „RoboLabs“ apskaitą tvarko tokioms įmonėms kaip MO Muziejus, advokatų kontora „Walless“, viena didžiausių šalies komunikacijos agentūrų „Fabula. Hill+Knowlton Strategies“ ir kiti.

Pranešimą paskelbė: Greta Jankaitytė, UAB „Gravitas Partners“