Kaip suderinti siuntos gavimą su atostogomis: trys esminiai patarimai
|Vasara – aktyvus atostogų metas, kai nemaža dalis gyventojų keliauja po Lietuvą ar išvyksta pailsėti į užsienį. Tačiau siuntų tarnybos atostogų neturi, todėl kartais siuntiniai gali atkeliauti ir tada, kai jų gavėjų nėra ne tik namuose ar darbe, bet ir šalyje. Tam, kad tokioje situacijoje siuntinys nenukeliautų atgal jos siuntėjui, svarbu turėti omenyje keletą patarimų.
Apie atostogų grafiką ypač svarbu pagalvoti užsisakant prekes iš užsienio elektroninių parduotuvių. Nors apsipirkimas jose dėl patrauklių kainų, plataus pasirinkimo ir nemokamo prekių siuntimo pastaraisiais metais populiarėja, tačiau tuo pačiu padidėja rizika, kad prekės pristatymo laikas bus kur kas vėlesnis nei kartais žada pati el. parduotuvė.
„Taip atsitinka todėl, kad užsienio el. parduotuvės ne visada gali tiksliai prognozuoti prekės pristatymo termino – iš tolimos valstybės keliaujančios siuntos logistika tiesiog yra kur kas sudėtingesnė nei šalies viduje. Tokiu atveju rekomenduojame naudotis siuntų sekimo funkcija – patikrinti, kur šiuo metu yra Jūsų užsakytas siuntinys, kokį pristatymo laiką numato jį gabenanti bendrovė. Be to, vis dažniau galima pasirinkti, kad apie artėjantį siuntos pristatymą Jus informuotų SMS žinute ar elektroniniu paštu“, – pasakoja „DPD Lietuva“ pardavimų ir rinkodaros vadovas Baltijos šalims Gabrielius Bilevičius.
- Rinkitės pristatymą į siuntų terminalus
Jeigu paaiškėja, kad siunta atkeliaus gavėjui netinkamu metu, rekomenduojame naudotis visoje šalyje esančių siuntų terminalų tinklu: „Jie dirba visą parą ir savaitgaliais, be to nereikia stovėti eilėse, o tai neįpareigoja gavėjo būti namie ar darbe sutartu laiku. Dėl to siuntą galėsite atsiimti net ir netipiniu metu, pavyzdžiui vėlyvą vakarą ar net naktį“, – pažymi pašnekovas.
„Siuntų atsiėmimo terminalų tinklas sparčiai plečiasi – miestuose juos jau galima rasti prie daugelio prekybos centrų. Plačią jų geografiją, patogų atsiėmimą ir dažniausiai neribotą darbo laiką vertina ne tik kruopščiai planuojantys savo laiką, bet ir tie, kurie dėl pasikeitusių planų negali atsiimti siuntos namuose ar darbe“, – privalumus vardina „DPD Lietuva“ atstovas.
- Paprašykite pagalbos giminaičių ar draugų
Bilevičius siūlo ir dar vieną priemonę, kuri gali padėti išvengti nepatogumų, kai gavėjas neturi galimybės nustatytu laiku atsiimti užsisakytos prekės – kaip jos gavėją tuomet galima nurodyti gimines ar draugus.
„Prekė siuntų atsiėmimo taškuose ir terminaluose saugoma tam tikrą laiką, o po to grąžinama jos siuntėjui. Tad jei žinote, kad neturėsite galimybės priimti prekės, reikėtų įgalioti tą padaryti kitą asmenį“, – pasakoja „DPD Lietuva“ atstovas.
- Keiskite adresą ar laiką
Be to, užsisakius siuntą paprastai siūlome jos pristatymo adreso ir laiko keitimo paslauga. Adresą keisti ypač lengva – tereikia prisijungti prie interneto tinklalapio, kuriame pateikiama informacija apie siuntos statusą ir planuojamą pristatymą. Jei matote, kad siuntinys Jus tikrai „aplenks“, rekomenduojama pakoreguoti duomenis – tai galima daryti net ir numatytą pristatymo dieną. Tiesa, dėl pakeisto adreso ji bus pristatyta jau kitą dieną.
„Jei nenorite siuntos atsiėmimo patikėti kitam asmeniui, o jos pristatymo metu patys būsite išvykę, geriausia tiesiog pakeisti siuntos pristatymo laiką. Taip galėsite pasirinkti, kad siunta Jus pasiektų jau grįžus po kelionės ar atostogų ir išvengsite galimų nepatogumų“, – atkreipia dėmesį „DPD Lietuva“ pardavimų ir rinkodaros vadovas.
Apie „DPD Lietuva“:
UAB „DPD Lietuva“ yra tarptautinės siuntų pristatymo grupės „DPDgroup“ dalis. Įmonė yra siuntų pristatymo / kurjerių verslo Lietuvoje lyderė. „DPD Lietuva“ paslaugos – siuntų pristatymas į 220 pasaulio valstybių ir nuolat plečiamas „Pickup“ savitarnos terminalų tinklas. „DPD Lietuva“ tinkle šiuo metu dirba per 600 darbuotojų.
Apie „DPDgroup“:
„DPDgroup“ yra antras didžiausias tarptautinis siuntų pristatymo tinklas Europoje. Grupėje dirba daugiau kaip 75 000 siuntų pristatymo ekspertų, yra įrengta daugiau kaip 42 000 „Pickup“ siuntų taškų. Kasdien „DPDgroup“ į 230 šalių pristato 5,2 milijonus siuntų. Per 2017 metus buvo pristatyta per 1,2 mlrd. siuntų visame pasaulyje. „DPDgroup“ turi tris prekės ženklus visoje Europoje: DPD, „Chronopost“ ir SEUR.
„DPDgroup“ priklauso „GeoPost“, kurios pajamos 2018 metais siekė 7,3 mlrd. Eur. „GeoPost“ yra kontroliuojančioji kompanija, kurią valdo „Le Groupe La Poste“.
Pranešimą paskelbė: Rita Rauluševičiūtė, UAB „Gravitas Partners”