Išmaniųjų aksesuarų lyderė stoja į kovą prieš vaikų nutukimą


					Išmaniųjų aksesuarų lyderė stoja į kovą prieš vaikų nutukimą

Viena didžiausių fizinio aktyvumo apyrankių gamintojų pasaulyje – „Fitbit“ – pristatė „Fitbit Ace“ pirmąją fizinio aktyvumo apyrankę, skirtą vaikams. Galimybė stebėti vaiko aktyvumą ir miego kokybę, motyvuojantys iššūkiai ir galimybė apsaugoti vaiko privatumą paverčia „Fitbit Ace“ puikiu pagalbininku formuojant sveikus įpročius, skatina visą šeimą aktyviau leisti laisvalaikį ir padeda kovoti prieš vaikų nutukimo problemą.

Pasaulio sveikatos organizacijos duomenimis, viršsvorį turinčių vaikų nuolat daugėja, o du iš trijų vaikų yra fiziškai neaktyvūs visą dieną. Naujausio „Fitbit“ tyrimo duomenimis, dauguma tėvų, lygindami savo fizinį aktyvumą vaikystėje su savo vaikų, pripažįsta, kad jaunoji karta – mažiau fiziškai aktyvi. Be to, dauguma tėvų susirūpinę savo vaikų svoriu, mityba ir fiziniu aktyvumu bei neslepia, kad juos gąsdina didėjanti vaikų nutukimo problema pasaulyje.

Net 84 proc. tėvų, dalyvavusių tyrime, norėtų, kad jų vaikai būtų sveikesni ir 87 proc. nurodė, kad visa šeima turėtų gyventi aktyviau. Deja, didžiausias iššūkis siekiant šių tikslų – laikas, kurį vaikai praleidžia prie kompiuterių ir išmaniųjų telefonų ekranų. Bandydami spręsti šią problemą, tyrime dalyvavę tėvai pripažino, kad ieško būdų skatinti sveikesnį ir aktyvesnį gyvenimo būdą. Tarp populiarių būdų atitraukti vaikus nuo ekranų – bendros fizinio aktyvumo veiklos, maisto gaminimas, skatinimas daugiau dėmesio skirti fizinio aktyvumo rodikliams. Net 75 proc. tėvų pažymėjo, kad mielai naudotų fizinio aktyvumo apyrankes, padedančias vaikams gyventi aktyviau. Paprašyti įvardyti prekės ženklą, kurio fizinio aktyvumo apyrankėmis pasitikėtų labiausiai, tėvai nurodydavo „Fitbit“ dukart dažniau nei kitus išmaniųjų aksesuarų gamintojus.

„Augant vaikų, turinčių viršsvorį, skaičiui, kaip niekada svarbu įgalinti šeimas rinktis sveikesnį ir aktyvesnį gyvenimo būdą. Nors suformuoti ir ilgesnį laiką laikytis sveikų įpročių gali būti sunku, mūsų patirtis įrodo, kad bendruomenė ir galimybė bendrauti su bendraminčiais, motyvuoja žmones įgyti sveikesnius įpročius ir jų laikytis. Pritaikydami šią patirtį šeimoms, pavertėme sveikus įpročius lengviau pasiekiamais, patrauklesniais ir smagesniais. Džiaugiamės galėdami suteikti šeimoms galimybę formuoti sveikus ir ilgalaikius vaikų įpročius pačiu smagiausiu būdu”, – sako „Fitbit“ vadovas ir vienas iš įkūrėjų James Park.

„Fitbit Ace“ skirtas 8 metų ir vyresniems vaikams. Fizinio aktyvumo apyrankė vaikams skaičiuoja žingsnius, fizinio aktyvumo laiką, padeda sekti miego kokybę ir pasižymi išskirtiniu, vaikams skirtu dizainu – vandeniui atspariu dirželiu, kurį galima pasirinkti iš dviejų ryškių spalvų. Ne mažiau svarbu ir tai, kad fizinės apyrankės baterijos gyvavimo laikas siekia 5 dienas, o nauja „Fitbit“ programėlės funkcija leidžia tėvams stebėti, su kuo vaikas bendrauja per „Fitbit“ programėlę bei taip apsaugoti jo privatumą.

Išankstinė prekyba fizinio aktyvumo apyranke „Fitbit Ace“ prasideda šiandien, o parduotuves šis naujas „Fitbit“ kūrinys pasieks antrąjį šių metų ketvirtį.

Sportas – kaip žaidimas

„Menkas fizinis aktyvumas – problema, auganti kartu su vaiku. Skaičiuojama, kad nuo 9 iki 15 metų, tapdami vis vyresni, vaikai juda vis mažiau – kiekvienais metais fizinio aktyvumo laikas sumažėja maždaug 40 min. Todėl ypatingai svarbu suteikti tėvams įrankius, padedančius suformuoti sveikesnį gyvenimo būdą nuo pat mažumės. „Fitbit“ sprendimas suteikia daugiau nei fizinio aktyvumo matavimą – jis padeda formuoti sveikus įpročius, paverčia fizinį aktyvumą linksma ir įtraukiančia veikla bei padeda paversti sveikesnį gyvenimo būdą visos šeimos nuotykiu”, – sako Chris Watts, vykdomasis nevyriausybinės organizacijos Nacionalinis fizinio aktyvumo fondas (angl. The National Fitness Foundation), vadovas.

„Fitbit“, siekdama padidinti vaikų fizinį aktyvumą, sukūrė „Fitbit Ace“ taip, kad vaikai turėtų kuo daugiau motyvacijos sveikiau gyventi: to pasiekti padeda nueitų žingsnių ir miego statistika bei galimybė išsikelti tikslus fizinio aktyvumo srityje. Pasaulio sveikatos organizacijos ekspertai rekomenduoja vaikams nuo 7-17 metų judėti mažiausiai valandą ir miegoti nuo 9 iki 12 valandų per parą.

Dar viena smagi „Fitbit Ace“ funkcija, motyvuojanti vaikus judėti – priminimai, skatinantys kas valandą nueiti bent 250 žingsnių bei primenantys, kad laikas šiek tiek pajudėti po ilgo sėdėjimo prie ekrano.

„Fitbit Ace“ taip pat primena, kad judėti – naudinga, nes vaikai, pasiekę savo fizinio aktyvumo tikslų, apdovanojami sveikinimų žinutėmis ir smagiais kolekciniais ženkliukais per „Fitbit“ programėlę. Fizinio aktyvumo apyrankė taip pat leidžia atrasti vaikams sporto azartą ir suteikia galimybę varžytis su šeimos nariai ir draugais siekiant tų pačių dienos ir savaitgalio fizinio aktyvumo tikslų bei visa šeima dalyvauti 5 dienų iššūkyje su funkcija „Family Faceoff“.

Užtikrintas vaikų saugumas virtualioje erdvėje

Daugelis tėvų, leidžiančių savo vaikams naudotis technologijomis, nerimauja dėl jų saugumo. Būtent todėl „Fitbit Ace“ sukurtas taip, kad tėvai galėtų matyti, su kuo vaikas bendrauja ir kokią informaciją mato per „Fitbit“ programėlę. Tai užtikrina galimybę matyti vaiko paskyrą ir patvirtinti jų virtualius draugus. „Fitbit Ace“ lengvai integruojamas su „Android“ and „iOS“ įrenginais, taip pat netrukus bus sukurta integracija su „Windows“ programa. Vaikai, turintys išmaniuosius telefonus, turėdami „Fitbit Ace“ galės pamatyti, kad jiems skambina tėvai tiesiog per fizinio aktyvumo apyrankę.

Vaikams skirtas dizainas

Su lengvai reguliuojamu, vandeniui atspariu dirželiu ir 5 dienas siekiančiu baterijos gyvavimo laiku, „Fitbit Ace“ pritaikytas sparčiam vaikų gyvenimo tempui ir atsparus vandens purslams. Linksmas „Fitbit Ace“ dizainas – net 10 skirtingų ciferblatų ir du skirtingų spalvų dirželiai – padrąsina vaikus nenusisegti „Fitbit Ace“ nei dieną, nei naktį – kad ir ką jie veiktų.

Išankstinio pardavimo metu „Fitbit Ace“ galima įsigyti už 99.95 dolerių. Didžiausias elektronines ir mažmeninės prekybos parduotuves fizinio aktyvumo apyrankė vaikams pasieks antrąjį šių metų ketvirtį.

Apie „Fitbit“

Suteikdami siekiantiems sveikiau ir aktyviau gyventi duomenis ir patarimus, „Fitbit“ produktai padeda rūpintis savo sveikata. „Fitbit“ – viena iš lyderiaujančių fizinio aktyvumo apyrankių gamintojų, kuriančių produktus, kurie suteikia motyvacijos gyventi aktyvesnį gyvenimą kasdien. Tarp inovatyviausių ir populiariausių „Fitbit“ prekių – fizinio aktyvumo apyrankės Fitbit Surge®Fitbit Blaze®Fitbit Charge 2®Alta HR™Alta®Fitbit Flex 2®Fitbit One®,  Fitbit Zip® , išmanusis laikrodis Fitbit Ionic™ , bevielės ausinės  Fitbit Flyer™,  Fitbit Aria® ir bevielės svarstyklės Fitbit Aria 2™. „Fitbit“ prekes galima įsigyti 45 tūkst. parduotuvių 86-ose pasaulio valstybėse.

 „Fitbit“ taip pat sukūrė vieną didžiausių virtualių sveikatingumo bendruomenių pasaulyje ir vysto sveikatingumo platformą, galinčią kiekvienam vartotojui pasiūlyti unikalias įžvalgas ir pagalbą per operacinę išmaniojo laikrodžio sistemą „Fitbit OS“, programėles „Fitbit“ ir „Fitbit Coach“ bei programą „Guided Health Programs“. „Fitbit“ programos „Fitbit Health Solutions“ metu taip pat vystomi sveikatingumo sprendimai, padedantys skatinti aktyvų gyvenimo būdą ir tobulinti sveikatos sistemas.

Pranešimą paskelbė : Justė Karpavičiūtė, UAB „Gravitas Partners“