HANNA CRM sistema: kuo ji gali būti naudinga jūsų verslui?

Duomenų valdymas savo esme nėra naujas procesas – jį jau seniai vykdo ne tik įvairaus dydžio verslai, bet ir dirbantys individualiai. Jau išbandę CRM sistemas neabejoja jų nauda ir sunkiai įsivaizduoja veiklą taikant tradicinius metodus. Vis dėlto dar yra skeptikų, kurie kaip įmanydami priešinasi inovacijoms, tačiau jų gretos sparčiai mažėja. Tradiciniai metodai nebeveikia, nes šiandien informacijos kiekiai – itin dideli. HANNA CRM – naujosios kartos sistema, sukurta ir ištobulinta lietuvių komandos. Apgalvoti ir universalūs sprendimai leido HANNA CRM paversti universalia, tad šiandien būtent ši sistema yra laikoma rinkos etalonu ir puikuojasi populiariausių duomenų valdymo sprendimų viršūnėje.

Kalbant apie HANNA CRM naudą, galima išskirti dvi tikslines grupes: darbuotojus ir vadovus. Funkcionalumas sukurtas taip, kad abiems grupėms padėtų atlikti būtent jiems priskirtas funkcijas, taigi, skiriasi ir gaunamos naudos.

 

Nauda darbuotojams

Šiandien HANNA CRM kaip duomenų valdymo sprendimą renkasi vis daugiau įmonių. Tai svarbus pokytis, kuris iš esmės pakeičia darbo pobūdį įvairiose srityse. Visų pirma, pradėkime nuo elementarių dalykų: darbuotojai galės pamiršti įvairius lapelius ar mechaninį darbą dirbant su duomenimis. HANNA CRM sistema yra galinga sistema, kuri leidžia kaupti duomenis ir juos apdoroja akimirksniu.

Sistema veikia visas sritis, organizaciniai ir valdymo procesai vyksta daug sparčiau. Darbuotojams nebereikia ruošti ataskaitų apie nuveiktus darbus, nes vadovams tokia informacija yra prieinama CRM sistemos pagalba. Laiko taip pat sutaupo ir įvairių pasikartojančių procesų automatizavimas, pavyzdžiui, sistema geba stebėti terminus ir siunčia pranešimus.

HANNA CRM leidžia darbuotojams ne tik greičiau atlikti savo funkcijas – dirbdami efektyviau jie gali pasiekti geresnių rezultatų, taigi ir geriau uždirbti, greičiau tobulėti, atskleisti savo potencialą. Darbas su sistema apsaugo nuo daugelio žmogiškų klaidų, tad išvengiama bereikalingo streso ir laiko švaistymo problemoms, kurios iš tikrųjų kilo dirbtinai. Galimybė sutelkti savo dėmesį būtent ten kur reikia yra labai svarbi: tai gerina vidaus mikroklimatą įmonės viduje, darbuotojai jaučiasi labiau motyvuoti.

Dar vienas sistemos privalumas – darbuotojo ir vadovo santykių neutralizavimas. Vertinimas gali būti atliekamas maksimaliai objektyviai, todėl lengva taikyti įvairias motyvacines sistemas. Simpatijos, antipatijos ar draugystės – visa tai turi likti už darbinės aplinkos ribų ir naudojant HANNA CRM tai pagaliau tampa įmanoma. Taip pasiekiami objektyvūs ir efektyvūs rezultatai.

Nauda vadovams

Tiek aukščiausios, tiek vidutinės grandies vadovai dirba įtemptoje stresinėje aplinkoje. Jie yra atsakingi už daugybės užduočių įgyvendinimą ir kontrolę, todėl gana greitai pasiekia ribą, kai tradiciniai metodai nebeveikia.

HANNA CRM yra puikiai vertinama vartotojų dėl galimybės valdyti vartotojų teises. Taip vadovai gali pasiekti visus duomenis, o darbuotojams suteikiama tik ribota prieiga. Pavyzdžiui, vadovai gali greitai įvairiais pjūviais analizuoti duomenis pasinaudodami sistemos ataskaitų kūrimo funkcija. Tai labai palengvina sprendimų priėmimo procesą ir padaro jį efektyvesniu.

Vadovams nebereikia rengti susirinkimų ar vykti iki darbuotojų, dirbančių kituose padaliniuose. Užduotis jie gali skirti tiesiog sistemoje, o paskyrimas nukeliauja per kelias akimirkas. Maža to, vadovas gali lengvai realiu laiku stebėti bet kurios užduoties vykdymo eigą ir nustatęs trūkumus, įsikišti į procesą, pavyzdžiui, priskirti kitą darbuotoją ar jų grupę.

HANNA CRM leidžia optimizuoti veiklos sąnaudas. Visų pirma lengva atlikti darbuotojų užimtumo monitoringą, taip pagerinamas jų darbo efektyvumas. Be to, galima stebėti visą inventorių, jo panaudojimą, automatiškai sekti nusidėvėjimą ir greitai pasirūpinti trūkumu ar reikalingais atnaujinimais.

Darbas su HANNA CRM išplečia vadovų galimybių ribas ir užtikrina, kad visos jų užduotys bus atliktos laiku. Tai puikus pavyzdys darbuotojams ir greitesnis darbo tempas. O laisvą laiką vadovai gali panaudoti motyvuodami savo komandą, skatindami motyvaciją ar lojalumą bei palaikydami geresnę darbinę aplinką neformaliu bendravimu ar pramogomis.

Pranešimą paskelbė: Ona Šablauskaitė, UAB Market Rats