Daug svarbių SEO patarimų, skirtų padidinti organinį srautą ir svetainės pozicijas
|Ieškote SEO patarimų ir gudrybių, kaip geriau optimizuoti savo svetainės puslapius ir pradėti juos reitinguoti paieškos sistemose? Šis vadovas padės jums susipažinti su kai kuriais geriausiais SEO metodais!
Sunku apsakyti, kokią didžiulę svarbą turi svetainės optimizavimas paieškos sistemoms (SEO). Todėl tiems iš jūsų, kurie nežino, kas yra SEO, vertėtų pabrėžti, kad tai yra svetainės optimizavimo metodai tiek puslapio viduje, tiek ir už jo ribų, kad jūsų svetainė užimtų aukštą vietą paieškos rezultatų puslapiuose (SERP).
Tinkamai nenaudojant SEO, pavyzdžiui, nepasirinkus tikslingų raktažodžių, nenaudojant tinkamų inkarinių tekstų, nekuriant išorinių nuorodų tinklo ir neatliekant daugybės kitų svetainės optimizacijos veiksmų – paieškos sistema besinaudojantys vartotojai tiesiog nežinos apie jūsų svetainę. Tai lems labai mažą jūsų svetainės lankomumą. Geras jūsų svetainės SEO gali padėti sukurti didesnį srautą į jūsų puslapį ir padidinti pardavimus.
Svarbūs SEO patarimai, kaip padidinti srautą, pardavimus ir pozicijas
Norite tinkamai optimizuoti savo tinklalapį? Siekiate pritraukti kuo daugiau tikslinių lankytojų, padidinti pardavimus ir pagerinti savo svetainės pozicijas? Skaitykite toliau ir sužinokite geriausius SEO patarimus, kurie padės jums pasiekti savo užsibrėžtus tikslus.
Aiškūs tikslai
Pažymėkite savo tikslus. Ką norėtumėte pasiekti? Kai kurie dažniausi tikslai yra šie:
- Pardavimų augimas;
- Atsisiuntimų skaičiaus padidėjimas;
- Prenumeratorių skaičiaus padidėjimas;
- Paspaudimų skaičiaus padidėjimas.
Taigi, turėtumėte sudarykite savo KPI sąrašą ir atitinkamai sistemingai dirbti siekiant savo užsibrėžtų tikslų. Tuo tarpu, jei neturėsite aiškių tikslų, optimizuoti savo svetainę jums gali būti kur kas sudėtingiau.
Naudokite „Google Search Console“ ir „Analytics“
Įsitikinkite, kad nuo pat pradžių naudojate GSC ir GA, ir atitinkamai tobulinkite savo vykdomą SEO kampaniją.
Mobiliesiems įrenginiams pritaikyti paieškos rezultatai
Užtikrinkite, kad visi jūsų svetainės puslapių paieškos rezultatai yra pritaikyti mobiliesiems įrenginiams. Tai reiškia, kad turite įsitikinti, jog paieškos rezultatuose jūsų puslapių informacija (META duomenys) yra tinkamai rodomi ne tik kompiuteriniais besinaudojantiems vartotojams, tačiau ir tiems, kurie naudojasi mobiliaisiais įrenginiais. Nepamirškite, kad daugiau nei 50 % naudotojų naudoja mobiliuosius įrenginius, todėl tai turi labai didelės įtakos konversijoms ir paspaudimų rodikliui.
Atlikite raktinių žodžių tyrimą
Labai svarbu atlikti išsamų raktinių žodžių tyrimą. Naudokitės raktažodžių tyrimo įrankiais, tokiais kaip „SEMrush“, „Google Analytics“ ir kt. Tokiu būdu jūs galėsite lengviau nustatyti tikslinius raktažodžius, kuriuos pasitelksite optimizuodami savo svetainę. Be to, nuo to tiesiogiai priklausys ir tai, kokie inkariniai tekstai tekstai bus naudojami optimizacijos procese. Inkarinių tekstų svarba atgalinėse nuorodose negali būti nuvertinta, todėl peržiūrėkite ir tai kaip elgiasi jūsų konkurentai.
Pasirinkite glaustą domeno vardą
Įsitikinkite, kad jūsų svetainės domeno vardas yra trumpas ir aiškus. Jis neturėtų būti per daug ilgas. Be to, jis bet kuriam pirmą kartą apsilankiusiam vartotojui turėtų pranešti, apie ką yra jūsų prekės ženklas.
Paruoškite turinio skelbimo kalendorių
Prieš pradėdami vykdyti savo svetainės optimizaciją, visada turėkite paruoštą turinio kalendorių. Idealiu atveju prieš savo svetainės paleidimą turėtumėte turėti paruoštus nuolatinius puslapius, tokius kaip „Apie mus“, „Kontaktai“, „Paslaugos“ ir kt. Tačiau, kai yra kalbama apie turinio skelbimo kalendorių, turima galvoje reguliaraus naujo turinio kūrimą ir jo skelbimą savo svetainėje. Todėl kartu turėtumėte sukurti ir „Naujienų“ (arba „Blog‘o“) skiltį, kurioje suplanuotumėte reguliarų naujo turinio skelbimą.
Turėkite svetainės struktūros planą
Prieš pradedant kurti svetainę svarbu turėti svetainės struktūros planą. Paieškos sistemų robotai naršys po jūsų puslapius, kad galėtų indeksuoti svetainę ir pateikti ją paieškos rezultatuose. Tuo tarpu, jei jūsų svetainė jau veikia, turėtumėte atlikti techninį SEO, kurio metu užtikrintumėte, kad jūsų svetainę robotams būtų patogu naršyti ir indeksuoti, o vartotojams nekiltų jokių sunkumų naudojantis svetainės navigacija ir siūlomomis funkcijomis.
Teikite pirmenybę tiek vidiniam, tiek išoriniam SEO
Svarbu vienodą reikšmę skirti tiek vidiniam, tiek ir išoriniam SEO procesui. Tai reiškia, kad jūs niekuomet neturėtumėte būti susitelkę tik į vieną ar į kitą sprendimą. Jei norite pasiekti kuo geresnius rezultatus, turėtumėte orientuotis į kokybiškas kompleksines SEO priemones, tinkamai pasirūpindami vidiniu SEO ir pakankamai daug pastangų skirdami išoriniam SEO.
Atlikite analizę prieš pradėdami veikti
Labai svarbu atlikti išsamią savo svetainės ir konkurentų analizę prieš pradedant veikti. Taip galėsite kontroliuoti savo veiksmus ir lengviau progresuoti. Trumpiau tariant, jei žinosite, kokia yra tikroji jūsų svetainės būklė ir taip pat būsite atidžiai ištyrę savo konkurentų tinklalapių padėtį, galėsite daug lengviau pasiekti savo tikslus ir pranokti konkurentus.
Raskite tinkamus ilgesnius raktažodžius
Jau buvo minėta, kad jūs turėsite atlikti raktažodžių analizę, tačiau labai svarbu suprasti, kokią didelę reikšmę jūsų svetainės optimizacijai ir pasiekiamiems rezultatams turės visiškai tiksliniai ir didžiausia konversija pasižymintys raktažodžiai, kurie paprastai būna daug ilgesni už daugiausiai užklausų sulaukiančius bazinius raktažodžius. Tai reiškia, kad jūs turite labai gerai išsiaiškinti, ko ieško jūsų potencialūs klientai ir kaip bėgant laikui keičiasi jų lūkesčiai. Tokiu būdu jūs galėsite lengviau nusitaikyti į savo tikslinę auditoriją ir sulaukti norimų rezultatų.
Nepersistenkite
Nors į savo svetainę turite įtraukti tinkamus raktažodžius, neperkraukite jais savo svetainės. Tai tik sukels „Google“ įtarimą ir gali lemti nuobaudą. Tai reiškia, kad raktažodžiai turėtų būti naudojami natūraliai ir saikingai.
Kurkite atgalinių nuorodų tinklą
Kuo daugiau svetainių įtrauks jūsų nuorodas į savo turinį, tuo didesnė tikimybė, kad jūsų svetainė bus reitinguojama. Tačiau turite užtikrinti, kad tokios nuorodos atkeliautų tik iš kokybiškų ir „Google“ palankiai vertinamų svetainių. Viena aukštos kokybės svetainė, kurioje pateikiama nuoroda į jūsų svetainę, yra vertingesnė nei 10 kitų nuorodų iš nekokybiškų svetainių. Be to, labai svarbu, kad nuorodų tinklo kūrimo procese būtų naudojami ir tinkami inkariniai tekstai. Kaip teigiama svetainėje xuztp – inkarinių tekstų svarba atgalinėse nuorodose dažnai nepelnytai nuvertinama.
Skelbkite kokybišką turinį
Įsitikinkite, kad jūsų turinys yra geras. Jis turi informuoti apie tai, kuo užsiima jūsų verslas. Taip pat turėtumėte suprasti, ko nori jūsų klientas, ir atitinkamai kurti jam aktualų bei naudingą turinį. Taip pat būkite nuoseklūs. Tai reiškia, kad jūsų svetainėje skelbiamas naujas turinys turėtų pasirodyti reguliariai. Tai turės labai didelės įtakos tiek jūsų pozicijoms, tiek ir lankytojų srautui.
Pasinaudokite socialiniais tinklais
Susiekite savo svetainę su socialiniais tinklais ir nukreipkite socialinių tinklų sekėjus į savo svetainę. Tai nukreips srautą į jūsų svetainę ir tai taip pat gali padidinti ir konversijos rodiklį.
Užtikrinkite patogumą vartotojams
Jūsų svetainė turi būti patogi naudotojui. Ji turėtų būti „švari“, itin lengvai naršoma ir greita. Nuo to priklausys, kiek laiko jūsų svetainėje praleis lankytojai, ar jie atliks jūsų norimus veiksmus, kaip paieškos sistemos vertins jūsų svetainę ir kt. Todėl optimizuojant savo tinklalapį tiesiog būtina užtikrinti jo patogumą vartotojams.
Svetainę optimizuokite mobiliesiems įrenginiams
Jei jūsų svetainė nėra pritaikyta mobiliesiems įrenginiams, ji netenka prasmės, nes daugiau nei pusė interneto naudotojų naudojasi mobiliaisiais įrenginiais, rašoma https://nyhuw.lt/ interneto svetainėje. Be to, jei jūsų svetainė nebus jiems pritaikyta, paieškos sistema taip pat gali reikšmingai pabloginti jūsų svetainės pozicijas, kas tiesiogiai nulems ir mažesnį lankytojų srautą.
Naudokitės duomenų analitikos priemonėmis
Nesvarbu, koks didelis ar mažas jūsų verslas, visada naudokite „Google Analytics“ rezultatams įvertinti. Geriausia dalis? Ji yra nemokama! Be to, šia nemokama programa naudotis yra labai nesudėtinga.
Reputacijos internete valdymas
Reputacijos internete valdymas yra labai svarbus. Ką klientas mato, kai įveda jūsų įmonės pavadinimą „Google“? Jei yra blogų atsiliepimų apie jūsų produktą ar paslaugą, tai gali turėti neigiamą poveikį jūsų reputacijai. Todėl svarbu profesionaliai su tokia neigiama informacija kovoti.
Vidinis SEO
Vidinis SEO apima daugybę skirtingų dalykų – nuo antraščių žymų ir META aprašymų, iki URL adresų ir kt. Tikslas – optimizuoti visus šiuos elementus ir sumažinti atmetimo rodiklį, taip pat padidinti prekės ženklo patikimumą. Kaip bebūtų, vidinis SEO turėtų būti vykdomas labai kruopščiai ir atsakingai, todėl visų pirma naudinga išanalizuoti savo svetainės vidinę būklę ir nustatyti būsimų veiksmų planą.
Vidinių nuorodų naudojimas
Vidinės nuorodos yra lygiai taip pat svarbios optimizuojant jūsų svetainę kaip iš išorinės nuorodos, primena drsfx.lt. Vidinių nuorodų pagalba jūs galite pagerinti prasčiau reitinguojamų puslapių pozicijas ir taip pat padidinti vartotojų svetainėje praleidžiamą laiką. Žinoma, svarbu ir tai, kad vidinių nuorodų naudojimo metu būtų pasitelkiami ir tiksliniai anchor tekstai. Visa tai reikšmingai prisidėtų prie geresnių pozicijų internetinės paieškos sistemos rezultatų puslapiuose.
Paveikslėlių Alt žymos
Paveikslėlių Alt žymos leis naudotojams apsilankyti jūsų svetainėje ar tinklaraštyje iš „Google“ paveikslėlių paieškos. Todėl nepamirškite jų tinkamai optimizuoti.
Keletas SEO patarimų pabaigai
Štai keletas papildomų SEO patarimų jūsų svetainės optimizacijai:
- Pasirinkite tinkamą URL adresą – ne per ilgą ir gerai apibūdinantį apie ką yra jūsų svetainė;
- Pasirūpinkite, kad būtų naudojamos tinkamos puslapių antraštės;
- Turi būti naudojami tinkami anchor tekstai;
- Prie visų paveikslėlių pridėkite Alt žymas;
- Didžiulį dėmesį skirkite aktualaus ir kokybiško turinio kūrimui.
Kokios yra geriausios 2022 m. SEO strategijos?
- Svarbu naudoti „Featured snippets“;
- Būtina reguliariai kurti naują turinį;
- Reikia tobulinti ir atnaujinti savo seną turinį;
- Vartotojo patirtis yra labai svarbi;
- Įvertinkite pagrindinius savo svetainės „gyvybinius“ rodiklius.
Kaip pradedantiesiems atlikti SEO?
Pradedantieji gali pradėti nuo trumpų SEO kursų ar įvairių internete šiandien pateikiamų SEO vadovų, patariam svetainėje sxvhn. Tai suteiks pradinių žinių ir naudingos informacijos, nukreipiančios teisinga linkme.
- Atlikite raktinių žodžių tyrimą;
- Atlikite vidinį SEO;
- Kurkite kokybiškų atgalinių nuorodų tinklą;
- Supraskite, kaip veikia išorinis SEO ir skirkite jam didelį dėmesį.
Pabaigai
Jei nesate SEO specialistas, tačiau norite išmokti optimizuoti savo tinklalapį, aukščiau pateikti patarimai jums neabejotinai turėtų praversti. Tačiau puikiai suprantama, kad pastarųjų patarimų tikrai nepakaks norint tapti tikru šios srities profesionalu. Tai reiškia, kad jūs turėtumėte skirti pakankamai daug dėmesio, laiko ir pastangų tam, jog įsisavintumėte kuo daugiau tikslingos informacijos ir ją išbandytumėte praktikoje, optimizuodami savo svetainę.
Kaip bebūtų, visuomet būtina suprasti, kas svetainės optimizacijos procesas yra ilgalaikis, todėl jokiu būdu niekuomet neturėtumėte tikėtis ir vaikytis greitų rezultatų. Jei jūs savo tinklalapį optimizuosite sistemingai ir pasitelkdami tik kokybiškas bei „Google“ gairių nepažeidžiančias SEO praktikas, galiausiai jūsų pasiekti rezultatai bus ne tik puikūs, tačiau ir ilgalaikiai.
SVARBU! Ši publikacija yra paieškos sistemų algoritmo analizavimo dalis. Prašome jos neperpublikuoti kitose žiniasklaidos priemonėse.
Pranešimą paskelbė: Tadas Ukrinas, UAB Potissimus