„Bitė Lietuva“: šį penktadienį turintis įvykti „Brexitas“ klientų nepaveiks

Šią savaitę, sausio 31 d., turintis įvykti Jungtinės Karalystės (JK) išstojimas iš Europos Sąjungos (ES) niekaip nepaveiks „Bitės“ klientų paslaugų, skelbia bendrovės vykdomasis direktorius Pranas Kuisys. „Bitė“ šiuo metu yra sudariusi susitarimus su visais Jungtinės Karalystės mobiliojo ryšio operatoriais ir nepriklausomai nuo „Brexit“ scenarijaus, pereinamuoju laikotarpiu klientams išliks tokios pačios paslaugų kainos, kaip ir ES. Šiuo metu Europos bendrijoje galioja gerokai mažesnės paslaugų kainos nei trečiosiose šalyse, pavyzdžiui, Šveicarijoje ar Monake.

Į britų salas – kas septintas lietuvis

„Daugiau kaip 14 proc. iš Lietuvos į ES šalis išvykstančių „Bitės“ klientų keliauja būtent į Jungtinę Karalystę. Tikėtina, jog už tokią aukštą statistiką atsakingi gausiai giminaičius lankantys Lietuvos gyventojai. JK nacionalinės statistikos biuro duomenimis, 2018-aisiais šalyje gyveno apie 211 tūkst. Lietuvos piliečių – gerokai daugiau nei visoje Klaipėdoje“, – sako Pranas Kuisys, „Bitės“ vykdomasis direktorius.

Be to, „Bitės“ duomenys rodo, kad JK yra viena svarbiausių ne tik privačių, bet ir verslo klientų krypčių.

„Kadangi Lietuvos gyventojams itin svarbus ryšys su JK, svarbu nuraminti klientus, jog pereinamuoju laikotarpiu keliaujant po šią šalį klientams taikysime ES šalyse įprastus tarptinklinio ryšio paslaugų tarifus – nei SMS žinutės, nei skambučiai, nei duomenų perdavimas vartotojams nekainuos brangiau“, – ramina P. Kuisys.

Nors oficialiai „Brexit“ įvyks jau šią savaitę, sausio 31 d., vis tik iki pat 2021 m. pradžios galios JK ir ES pereinamojo laikotarpio susitarimas, pagal kurį JK bus daugelyje sričių dar turėtų galioti ES taisyklės.

Lietuviai įprato išvykę neriboti interneto vartojimo

„Jau kurį laiką derėjomės su JK mobilaus ryšio operatoriais. Džiaugiamės, kad turime susitarimus su visais šios šalies mobiliojo ryšio tiekėjais, todėl JK klientai, kaskart išvykę į žemyninę Europą, nepapuls į izoliaciją, o mūsų klientai nepraras ryšio keliaudami asmeniniais ar verslo reikalais“, – pasakoja bendrovės vadovas.  

Tendencijos rodo, jog JK viešintys Lietuvos gyventojai pastaraisiais metais įprato šalyje dažniau ir laisviau naudotis mobiliaisiais duomenimis. 2019-aisiais „Bitė Lietuva“ klientų duomenų vartojimas JK, lyginant su praėjusiais metais, pakilo daugiau kaip 108 proc., metus prieš tai – beveik 150 procentų.

Tikimasi, kad net ir vyksiantys politiniai pokyčiai 2020-aisiais šios augimo tendencijos nepaveiks. 

„Nuo tada, kai ES valstybėse įsigalėjo naujos tarptinklinio ryšio arba vadinamojo „roamingo“ taisyklės, sumažinusios ryšių tarp ES narių kainas, matome stabilų visų paslaugų vartojimo išvykus svetur augimą. Tai natūralu, nes visoje ES kritusios kainos gerokai išplėtė mobiliojo ryšio naudotojų ratą. Dirbsime, kad nepaisant „Brexit“ scenarijaus, su britų operatoriais pavyks rasti susitarimą, leisiantį išlaikyti vartotojams ir verslui palankias tarptinklinio ryšio kainas“, – sako P. Kuisys.

2021 metais „roamingo“ situaciją lems veiksnių visuma

Šiuo metu dar nėra iki galo aišku, kaip atrodys JK ryšiai su ES pasibaigus 11 mėnesių pereinamajam laikotarpiui. Neaišku ir tai, kaip mobiliųjų operatorių kainos keisis nuo 2021-ųjų. Įmanoma, jog bus nutarta dėl „kieto Brexit“, kuris nebeleistų JK naudotis laisvosios Europos prekybos zonos lengvatomis – šis variantas mobiliojo ryšio vartotojams kainuotų brangiausiai.

„Jei bus pasirinktas „kietas“ išstojimo scenarijus, tikėtina, kad pokalbiams, žinutėms bei mobiliesiems duomenims išvykus į Jungtinę Karalystę būtų pradėti taikyti aukštesni tarifai, šiandien galiojantys tokiose šalyse kaip Šveicarija, Andora ar Monakas. Visgi konkretūs paslaugų įkainiai tokiu atveju priklausys nuo įvairių veiksnių, taip pat ir nuo pasiektų susitarimų su vietiniais operatoriais“, – teigia „Bitės“ vadovas.

„Minkštojo Brexit“ atveju, JK liktų Europos ekonominės erdvės (EEE) nare, tad „Bitės“ kainos turėtų keistis mažiau. 

„Bitė Lietuva“ turi fizines jungtis su visais JK veikiančiais mobilaus ryšio operatoriais – „Everything everywhere“, „Vodafone“, „Telefonica“ ir „3“ (arba „Three“).

Apie „Bitė Lietuva“

„Bitė“ kuria patikimą, greitą ir išmanų tinklą. Ir tuo pačiu rūpinasi, kad kvapą gniaužiančios technologijų galimybės neliktų vien inovacijų konferencijose, o būtų nuolat naudojamos kasdienybėje. Todėl „Bitė“, išmaniuosius sprendimus darydama tokiais paprastais ir patogiais, kasdien lengvina savo klientų gyvenimą.

Pranešimą paskelbė: Paulius Udra, Integrity PR
„Bitė Lietuva“: šį penktadienį turintis įvykti „Brexitas“ klientų nepaveiks