Ant aukščiausio pasaulio dangoraižio „Samsung“ surengė įspūdingą šviesų šou


Ant aukščiausio pasaulio dangoraižio „Samsung“ surengė įspūdingą šviesų šou

Dubajuje stūksantis aukščiausias pasaulio dangoraižis, Burj Khalifa, praėjusį savaitgalį nušvito mėlyna, violetine spalvomis ir užrašais, ant kurių puikavosi „Samsung“ flagmano „Galaxy S9“ pavadinimas. Praeivių žvilgsnius kausčiusią šviesų instaliaciją sudarė nesuskaičiuojamas kiekis LED lempučių. Bendrovė ne tik paliko neišdildomą įspūdį praeiviams, bet ir tapo pirmuoju technologijų prekės ženklu, surengusiu įspūdingą LED šviesų šou ant debesis siekiančio pastato.

Naujieji „Galaxy S9“ serijos telefonai visuomenei buvo pristatyti vasario pabaigoje, didžiausios pasaulyje mobiliųjų technologijų parodos „Mobile World Congress 2018“ išvakarėse. Dubajaus gyventojai ir miesto svečiai su naujuoju flagmanu galėjo susipažinti įspūdingame ir daug turistų iš viso pasaulio pritraukiančiame Burj Khalifa vykstančiame renginyje „Light Up 2018“. Naujuosius telefonus bendrovė savo klientams pristatė suteikdama nepamirštamą reginį – net penkis kartus dangoraižis nušvito galybe LED lempučių, atvaizdavusių naująjį „Samsung“ gaminį.  

Technologijų bendrovė klientus džiugino ne tik įspūdingu šviesų pasirodymu ant Dubajaus milžino, bet taip pat ir specialiu renginiu „ant žemės“. Visi norintys čia galėjo išbandyti pažangias „Galaxy S9“ ir „S9+“ telefonų vaizdo ir garso galimybes. Apsilankę kompanijos stenduose klientai, naudodami „AR emoji“ funkciją, galėjo susikurti virtualią savo paties versiją. Veidrodiniame žvaigždžių kambaryje jų laukė galimybė išbandyti telefono kameros gebėjimą fotografuoti prastame apšvietime, o konfeti kabinoje – buvo galima filmuoti su ypatingai lėtu „slow-motion“ režimu.

„Šia LED šviesų instaliacija dar kartą norėjome įrodyti, kad „Samsung“ negalioja ribos. Kasdien tai patvirtiname kurdami ir pristatydami savo produktus bei paslaugas. Kartu su bendrovės pristatomomis inovacijomis keičiasi ir pats žmonių gyvenimas, o neįmanoma tampa įmanoma“, – sako Liga Bite, „Samsung Electronics Baltics“ korporatyvinių reikalų ir komunikacijos vadovė.

Inovatyvi „Samsung“ reklamos kampanija susitapatina su prekės ženklo dvasią atspindinčiu šūkiu „Daryk, ko negali“ (angl. „Do what you can‘t“). Pasak bendrovės atstovų, tiek įspūdingas ir pirmą kartą regėtas Burj Khalifa dangoraižio nušvitimas LED lemputėmis, tiek pažangūs „Galaxy S9“ telefonai atspindi šią „Samsung“ filosofiją.

Pranešimą paskelbė : Rūta Pauliukonytė, UAB „Publicum”